Ik heb een klein formuliertje, met een button erbij. De button heeft als onclick event validateChoice()
De validate choice functie is een simpele functie:
Deze code werkt prima op onze interne webserver, maar niet op het internet. Als ik de code vervang van document.forms['gbcp'].submit() naar alert('test'); werkt het wel. Dus het probleem zit duidelijk in het submit gedeelte.
Samenvatting: Code werkt op intranet met FireFox en IE. Code werkt op internet alleen met FireFox.
Iemand enig idee ?
De validate choice functie is een simpele functie:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function validateChoice() { if(confirm('Weet u zeker dat u dit bericht wilt verwijderen?')) { document.forms['gbcp'].submit(); } else { // } } |
HTML:
1
2
3
4
5
6
| <form name="gbcp" id="gbcp" method="post" action="gb_submit.php" style="margin:0px 0px 0px 0px ;"> <input type="hidden" name="id" value="1" /> <input type="submit" name="action" value="Goedkeuren" /> <input type="hidden" name="action2" value="delete" /> <input type="button" value="Verwijderen" onclick="validateChoice()"/> </form> |
Deze code werkt prima op onze interne webserver, maar niet op het internet. Als ik de code vervang van document.forms['gbcp'].submit() naar alert('test'); werkt het wel. Dus het probleem zit duidelijk in het submit gedeelte.
Samenvatting: Code werkt op intranet met FireFox en IE. Code werkt op internet alleen met FireFox.
Iemand enig idee ?
[ Voor 25% gewijzigd door Massiefje op 08-03-2007 12:32 ]