Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
'Met het compacte ontwerp, waaronder een 2-inch TFT scherm, is de HTC S310 een zeer stijlvolle smartphone. Dankzij Microsoft® Windows Mobile® 5.0 heeft u direct toegang tot uw e-mail, agenda en contactgegevens.
De HTC S310 maakt surfen op het web of het bekijken van documenten een waar genot door de snelle internettoegang en een groot toetsenbord voor eenvoudige bediening met één hand.'

Afbeeldingslocatie: http://smartmobility.nl/_images/s310_176x270.jpgAfbeeldingslocatie: http://smartmobility.nl/_images/s310_250x270.jpg

Fysieke Eigenschappen
Afmetingen in mm (L/B/D): 108,0 / 47,0 / 18,5
Gewicht (inclusief batterij): 105 gram
Kleur: Zwart
Antenne (GSM):Geïntegreerd

Systeem Specificaties
Processor Type: TI OMAP 850
Processor Snelheid: 200MHz
Intern geheugen (ROM/RAM): 64MB/64MB

Beeldscherm Specificaties
Type beeldscherm: Transflectief TFT-LCD
Resolutie / formaat: 176 x 220 / 2.0"
Aantal kleuren: 65.536

Camera Specificaties
Type camera / resolutie: Kleuren CMOS camera / 1.3 megapixel

Input/Output Interfaces
I/O poort: HTC ExtUSB (11-pins, mini-USB/audio aansluiting)
Audio: Stereo hoofdtelefoon met microfoon
Extern geheugen: MiniSD
Microfoon/speaker: Geïntegreerd.
Oproepsignaal: MIDI, WAV, MP3, WMA en trilfunctie

Communicatie Specificaties
Netwerk: Quad-band GSM (850/900/1800/1900MHz)
GPRS: GPRS (EDGE) Class B, Multi-slot Class 10
Bluetooth: v2.0 Class 2

Voeding Specificaties
Batterij: 1150mAh Li-Ion, verwisselbaar & oplaadbaar
Laadtijd / standby / spreektijd: <3 uur / tot 220 uur / tot 480 minuten
AC Adapter: AC Input frequentie 100-240 VAC, 50-60Hz.

Operating System & Software
Operating System: Microsoft Windows Mobile 5.0 Smartphone
Meegeleverde software: Microsoft Outlook Mobile, Internet Explorer Mobile, Media Player 10 Mobile, Pocket MSN, ActiveSync, Comm Manager, File Explorer, Pictures & Videos, Modem Link, Calculator, Bubble Breaker, Patience, Download Agent, MIDlet Manager, Voice SpeedDial

• Mini Poeper
Ik kon niet veel tot geen informatie vinden over dit device. Dus ik heb een topic geopend, echter ben ik er niet zo in thuis zoals sommige mede tweakers die een erg mooie Topic Start kunnen maken.

M'n vriendin heeft interesse in dit toestel en wellicht wel meerdere. Misschien zijn er tweakers die het toestel al hebben, zouden zij dan hun ervaringen hier willen plaatsen?

[ Voor 3% gewijzigd door Mini Poeper op 08-03-2007 11:45 ]

• Mini Poeper
Niemand dus...

Inmiddels hebben we deze smartphone in huis en het is mooi toetel. Alle gegevens stonden er in no-time erop. Erg handig vind mijn vriendin het nu dat ze ook de agenda bij zich heeft, omdat je niet altijd je PDA mee kunt nemen.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Mini Poeper schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:39:
Ik kon niet veel tot geen informatie vinden over dit device. Dus ik heb een topic geopend, echter ben ik er niet zo in thuis zoals sommige mede tweakers die een erg mooie Topic Start kunnen maken.
Nou ik moet zeggen, dat ik het 'n korte, doch frisse TS vind hoor! Alle info die erin hoort,
staat erin, dus petje af _/-\o_ Vind het zelf ook altijd leuk om mooie TSen in elkaar te fixen!

Over het toestel: Uhm ja ik ken 't niet, heb zelf 'n PDA dus dat is meer dan zat en ik krijg er
vandeweek gewoon een los telefoontje bij... Wat je zegt over 'afspraken wel bij je, en PDA
niet bij je', das natuurlijk idd wel waar en erg relaxed moet ik zeggen! Maarja ik vind deze
telefoontjes nooit zo mooi qua uiterlijk enzo, en achja ik ben zo'n mode-m0nkgool dus :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Mini Poeper
Hoi CLB, we kennen elkaar van het Prophet topic!
Ik heb zelf een Qtek S200 en deze PPCphone bevalt mij erg goed.

Echter is de Qtek te groot voor m'n vriendin om zo mee te nemen en niet krachtig genoeg voor de applicaties die zij erop heeft draaien; veelal medische applicaties. Tegelijktijd dat ik de Qtek aanschaft, schafte zij een HP Ipaq aan.

Nu was haar abonnement verlopen en kon ze een nieuw telefoontje nemen (de vorige gebruikte ze al als GPRS modem voor haar PDA). Nu kwamen wij op het idee om een Smartphone te nemen. Altijd alle contactpersonen en agenda bij je. Agendapunten toevoegen gaat dan wel niet zo makkelijk als bij een Pocket PC, maar je kunt in ieder geval wel zien of je wel of niet kunt e.d.

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07-2024
De S200 niet krachtig genoeg voor mediache applicaties? Nu draai ik alles met gemak op mijn overklokte MDA Vario II maar in het verleden op mijn Vario I met Omap 195mHz proc. was dat ook geen probleem. Zelfs Isilo boeken van meer dan 300Mb opende hij heel vlot, zeker nadat hij wat getweaked was... Welke medische programma's gebruikt zij dan die niet op de S200 draaien? Klinkt namelijk als programma's die ik ook hebben wil.

• Mini Poeper
xvanwaart schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:45:
De S200 niet krachtig genoeg voor mediache applicaties? Nu draai ik alles met gemak op mijn overklokte MDA Vario II maar in het verleden op mijn Vario I met Omap 195mHz proc. was dat ook geen probleem. Zelfs Isilo boeken van meer dan 300Mb opende hij heel vlot, zeker nadat hij wat getweaked was... Welke medische programma's gebruikt zij dan die niet op de S200 draaien? Klinkt namelijk als programma's die ik ook hebben wil.
Ik heb die medische applicaties niet op mijn PDA gehad, dus helemaal praktijk ervaring heb ik niet. Mijne is ook getweaked (273 Mhz met 286Mhz boost) en ik kan merken dat haar device een stuk sneller is dan de mijne. Jouw Vario II is daarbij nog een stuk sneller dan de mijn Qtek S200. Terzijde: i.p.v. de Vario II was ik voor de TyTN gegaan.

Mijn vriendin zag het niet zitten om met een toestel als de TyTN rond te sjouwen. Wij jongens vinden dat wel leuk, maar bij vrouwen ligt dat vaak toch net iets anders...
Het is nu dus al heel wat dat ze nu deze Smartphone erbij heeft, haar vriendinnen vonden het een mooi toestel maar snapten 'm niet.

Ik heb haar menu nu roze gemaakt, met een bloem op de achtergrond en de snelkoppelingen verkleind. Ze is nu helemaal blij, want in eerste instantie wilde ze 'm niet nemen omdat 'ie niet vrouwelijk was. Maar ja, de ladyphones kunnen zo weinig...

Op haar PDA heeft ze nu:
  • Diagnosaurus
  • Archimedes
  • Harrisons
  • Stedman
  • DSM-IV-TR
  • SWAB; het antibiotica boekje
  • Mobipocket om ebooks te lezen; zoals te downloaden richtlijnen en natuurlijk FTK2007
  • plugins en software, zoals spellen en emulator om Super Nintendo roms te spelen (Super Mario World) _/-\o_
Ik heb je trouwens weleens voorbij zien komen op co-motions. Ik merk dat veel studenten in medische wereld maar weinig weten van de PDA. Vriendinnen van mijn vriendin gebruiken 'm (als ze er al een hebben) alleen voor de medische applicaties (die ze er met moeite erop krijgen). Merk jij dat ook? Zitten er op geneeskunde weinig "wizzkids" ? ;)
Pagina: 1