Let niet op de briljante titel
. Het is weer eens zover, de STL string is weer eens lastig aan het doen. Ik heb reeds getracht in een losstaande applicatie de ellende te reproduceren. Tot op heden is dit nog niet gelukt. Het gaat om de volgende code:
Momenteel, na een aantal dagen, heb ik werkelijk geen idee meer hoe dit veroorzaakt kan worden of hoe ik bij de oorzaak kan komen. Graag enige tips van mede-gotters
.
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| void ClassA::methodA(string input) { // Binnen deze functie is de waarde van input niet in orde. Of ik hem nu afdruk of in de debugger // bekijk. Het maakt allemaal helemaal niets uit :) } ClassA classInstance; // De eerste aanroep naar methodA werkt zonder problemen. Hierbij komt de waarde "test" braaf // in de input string terecht. classInstance.methodA("test"); // De tweede maal dat dezelfde methode op dezelfde manier wordt aangeroepen gaat het fout. // Dan staat er enkel rommel in de input string. De rommel is iedere keer hetzelfde. // De aanroepen staan niet op dezelfde plek in de applicatie. Ze volgende elkaar echter vrij // snel op. classInstance.methodA("test2"); |
Momenteel, na een aantal dagen, heb ik werkelijk geen idee meer hoe dit veroorzaakt kan worden of hoe ik bij de oorzaak kan komen. Graag enige tips van mede-gotters
[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 08-03-2007 11:08 ]