Ik gebruik Winroute pro 4.1 met veel plezier, en zonder problemen.
WinRoute Pro 4.1 !!!
Ik heb Sygate geprobeerd maar dat werkte toch niet zo lekker en eenvoudig als WinRoute.
Ik heb Sygate geprobeerd maar dat werkte toch niet zo lekker en eenvoudig als WinRoute.
Sygate + DHPC aan zetten, super relaxed!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
WinRoute...
op zekers
Want daar kun je ook poorten mee doorrouten.
Dit betekend dat je op je andere ystemen in je netwerk ook een web cam of een ftp server kunt draaien
op zekers
Want daar kun je ook poorten mee doorrouten.
Dit betekend dat je op je andere ystemen in je netwerk ook een web cam of een ftp server kunt draaien
Kan met sygate ook, alleen snap ik niet veel van de config file 
Maar er staan een aantal voorbeelden in, ook voor een ftpsite op een andere pc, ik kreeg hem alleen niet aan de praat
Maar er staan een aantal voorbeelden in, ook voor een ftpsite op een andere pc, ik kreeg hem alleen niet aan de praat
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Iedereen roept alleen wat ie gebruikt, en niet waarom! Sygate kan volgens mij exact hetzelfde als Winroute (ook dat Poortrouten dus ustoopia!!)
Ik gebruik zelf Sygate 4 en dat werkt prima. Voor bijzonder programmas (spellen of andere online tools) is er op de Sygate pagina ondersteunde informatie over het gebruik te vinden. Zo wordt duidelijk uitgelegd hoe je op je clients ftp server/webcam/hhtp host kan draaien.
Weet er iemand echt iets wat je met ene programma wel kan en met het andere niet?? (Sygate ondersteunt Single NIC!!)
Ook
Ik gebruik zelf Sygate 4 en dat werkt prima. Voor bijzonder programmas (spellen of andere online tools) is er op de Sygate pagina ondersteunde informatie over het gebruik te vinden. Zo wordt duidelijk uitgelegd hoe je op je clients ftp server/webcam/hhtp host kan draaien.
Weet er iemand echt iets wat je met ene programma wel kan en met het andere niet?? (Sygate ondersteunt Single NIC!!)
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Pagina: 1