We hebben een ASP.Net 1.1-applicatie die al heel lang op een IIS5 omgeving draait. Recentelijk hebben we een upgrade gedaan naar Windows Server 2003 en dus IIS6. We lopen nu tegen het probleem aan dat we na enige tijd een foutmelding krijgen over te weining beschikbare connecties in de pool ("The timeout period elapsed prior to obtaining a connection from the pool"). Op zich is de fout wel duidelijk, normaal is de oorzaak het niet correct afsluiten van een databaseverbinding zodat deze connectie niet weer teruggeven wordt aan de pool.
Het vreeemde vind ik echter dat het jaren op II5 goed gedraaid heeft, daarom denk ik eigenlijk dat het niet in de code zit.
Zijn er verschillen in instellingen of in de afhandeling van connectionpooling in IIS5 en 6? Ik heb al uitgebreid gezocht, maar er zijn veel hits op deze foutmelding, en de antwoorden zijn eigenlijk altijd dat je een connectie niet sluit.
In PRG omdat ik hoop dat hier meer ervaringsdeskundingen lopen
Het vreeemde vind ik echter dat het jaren op II5 goed gedraaid heeft, daarom denk ik eigenlijk dat het niet in de code zit.
Zijn er verschillen in instellingen of in de afhandeling van connectionpooling in IIS5 en 6? Ik heb al uitgebreid gezocht, maar er zijn veel hits op deze foutmelding, en de antwoorden zijn eigenlijk altijd dat je een connectie niet sluit.
In PRG omdat ik hoop dat hier meer ervaringsdeskundingen lopen
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl