We hebben een voicemail applicatie waarin we het vervelende eigenschap/bug hebben dat het afsluitende DTMF-digit '#' (om opname te stoppen) ook wordt opgenomen. Weet iemand wat de beste/efficientste manier is om 200-500ms van een WAV-bestand af te strippen (aan het einde). Voor de goede orde: de bewuste WAV-file is al opgeslagen en de filehandle is gesloten. het betreft dus een manipulatie operatie achteraf.
Het betreft trouwens C/C++ code.
[Om even aan te vullen nav moderator commentaar]
Ik heb met google wat zitten zoeken, maar ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen omdat dit totaal onbekend gebied voor me is. Niet onbekend qua programeren (ontwikkel zelf ook kernels voor telecom systemen), maar voor wat betreft WAV-file manipulatie.
Dus mijn excuses voor wat dit betreft. Ik vraag ook niet om compete oplossingen maar eerder een hint in welke hoek ik moet zoeken of wat ik ter referentie zou kunnen nemen.
Het betreft trouwens C/C++ code.
[Om even aan te vullen nav moderator commentaar]
Ik heb met google wat zitten zoeken, maar ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen omdat dit totaal onbekend gebied voor me is. Niet onbekend qua programeren (ontwikkel zelf ook kernels voor telecom systemen), maar voor wat betreft WAV-file manipulatie.
Dus mijn excuses voor wat dit betreft. Ik vraag ook niet om compete oplossingen maar eerder een hint in welke hoek ik moet zoeken of wat ik ter referentie zou kunnen nemen.
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 11:18 ]