Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

McAfee ISS 07 account wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 612 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Gegroet!

Ik heb vanmiddag bij de Dixons McAfee Internet Security Suite 2007 gekocht en geinstalleerd op een verkeerd account.
Nou kan ik dus het account niet meer wijzigen (ook na 2x opnieuw installeren niet) en dus ook niet verifiëren dat ik ook daadwerkelijk een legale versie heb (wat nodig is na een installatie schijnbaar).
€62,99 is een boel geld voor een plastic schijfje dus om zo verder te gaan zie ik niet zitten.

Dus de vraag luidt;
Hoe wijzig ik het account in McAfee Internet Security Suite 2007?

Op software zit bij de Dixons 1dag garantie dus er zit wel enige haast achter.

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
:) wat heb je al geprobeerd?
Want ik snap het probleem niet helemaal.
Wat gebeurd er als je hem uninstalled en vervolgens reinstalled op juiste account?
Ook had ik het idee, dat je gewoon programma's kon installeren voor alle accounts?
Welk account heb je het over? Windows Account?

Anyways, zoveel vragen. Kan je dus iets duidelijker zijn?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• djpdjpnl
  • Niet online
battler schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:24:
:) wat heb je al geprobeerd?
Want ik snap het probleem niet helemaal.
Wat gebeurd er als je hem uninstalled en vervolgens reinstalled op juiste account?
Ook had ik het idee, dat je gewoon programma's kon installeren voor alle accounts?
Welk account heb je het over? Windows Account?

Anyways, zoveel vragen. Kan je dus iets duidelijker zijn?
Hehe sorry.
Het account van McAfee (op mcafee.com dus) wat opgegeven is voor de versie die je geinstalleerd hebt is niet te wijzigen als je het eenmaal opgegeven hebt in de installatie, ook na een reinstall niet.
Het is een 1-user license maar als het op alle 3 de pc's werkt hier komt het dus overal op te staan.

Wat ik al geprobeerd heb is het volgende;
De halve McAfee-site afgezocht naar een oplossing maar in de 2006 versie kan je schijnbaar wel kijken op welk account het staat (en evt. wijzigen) maar of dat ook in 2007 kan staat er niet bij.
In McAfee ISS 07 is het ook niet terug te vinden en ook in de install komt het niet meer voor nadat je het 1x ingevuld hebt.

• djpdjpnl
  • Niet online
Gelukt, mag een slotje op.

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

djpdjpnl schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:29:
[...]

Hehe sorry.
Het account van McAfee (op mcafee.com dus) wat opgegeven is voor de versie die je geinstalleerd hebt is niet te wijzigen als je het eenmaal opgegeven hebt in de installatie, ook na een reinstall niet.
Het is een 1-user license maar als het op alle 3 de pc's werkt hier komt het dus overal op te staan.

Wat ik al geprobeerd heb is het volgende;
De halve McAfee-site afgezocht naar een oplossing maar in de 2006 versie kan je schijnbaar wel kijken op welk account het staat (en evt. wijzigen) maar of dat ook in 2007 kan staat er niet bij.
In McAfee ISS 07 is het ook niet terug te vinden en ook in de install komt het niet meer voor nadat je het 1x ingevuld hebt.
Voor de search / geintresseerde:

Qls je inlogt op Mijn Account, op de McAfee.com website kan je je eigen gegevens aanpassen. Ook het e-mail adres waar je mee geregistreerd hebt.

Als je je e-mail adres aanpast, doe dit wel op de PC waar je McAfee geinstalleerd hebt - dan worden de registratiegegevens op je PC namelijk ook aangepast. Doe je dit niet dan kan je niet meer bijwerken omdat de registratiegegevens op je PC niet meer overeenkomt met het e-mail adres van je Mijn Account.