Toon posts:

internet verbinding valt altijd weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi ,
ik ben hier nieuw en ben ten einde raad.
heb onlangs mijn oud pc geformateerd en terug de basis er op gezet ,win xp enzo.
toen ik sp2 downloade viel mijn verbinding weg en dat gebeurd regelmatig.
heb dan terug nen format gedaan en dacht dat het hiermeeopgelost zouw zijn ,alle tog voor even want ik heb sp2 kunnen downloaden enzo .
maar toen begon het opnieuw verbinding wegvallen .
kan het zijn dat mijn netwerkkaart het aan het begeven is ?

ben ten einde raad .

alvast bedankt

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Dat kan ja, heb je hetzelfde probleem op een andere PC niet? Dan moet je inderdaad je kaart even nakijken.

Als die PC niet de enige is waarbij het gebeurt, kan het dat het aan je modem ligt. Ook zou ik de bekabeling even controleren door ze tijdelijk te vervangen met andere kabels; loszittende contactjes kunnen ook voor veel problemen zorgen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Dat kan meerdere oorzaken hebben... Waarschijnlijk heb je gewoon de verkeerde of oude drivers op je PC nu staan :) Even op zoek gaan naar de nieuwste drivers

Verwijderd

Topicstarter
deze staat nu bij mijn moeder en daar hebben ze een nieuwe modem enzo komen instaleren,en de bekabeling is ok heb ze zelf al vervangen .
ik vind het raar wand bij mijn thuis werkte hij perfect voor dat ik hem formateerde.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 23:47:
deze staat nu bij mijn moeder en daar hebben ze een nieuwe modem enzo komen instaleren,en de bekabeling is ok heb ze zelf al vervangen .
ik vind het raar wand bij mijn thuis werkte hij perfect voor dat ik hem formateerde.
Zoals ik al zei

doordat je hem hebt geformateerd ben je al je drivers, instellingen en programma's kwijt

Grote kans dus dat het aan de drivers ligt
ps. als het draadloos is kan het ook geen kwaad om bijvoorbeeld het kanaal van de router te veranderen en om de Windows tool te gebruiken om verbinding te maken