Toon posts:

TFT monitor blijft op standby

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu echt alles geprobeerd, ik heb zelfs naar jullie FAQ's gekeken. Ik heb ook google afgestruint voor info. maar ik kan niks vinden. Mijn probleem is dat als ik l'n xbox360 aansluit op m'n net gekochte Fujitsu siemens 19' widescreen dat het scherm dan op standby blijft staan. Het scherm heeft maar één ingang dus daar kan het niet aan liggen. In het 'menu' van de xbox valt ook niks in te stellen. Kan iemand mij helpen???

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hamvraag : HOE heb je dat scherm dan aan de 360 verbonden? Middels VGA? Staan de settings in je dashboard goed? (50/60 Hz enz.)

/zie net dat je precies dezelfde vraag stelt als in je gesloten topic. Als je topic word gesloten dien je de adviezen op te volgen en contact op te nemen met de desbetreffende mod (Pollewob).

[ Voor 43% gewijzigd door Exorcist op 08-03-2007 00:35 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Pollewob in "TFT monitor"

Leuk dat je zegt echt alles geprobeerd te hebben, helaas meld je totaal niets over waar je op gezocht hebt, wat je toen vond, wat je naar aanleiding daarvan geprobeerd hebt en tenslotte wat er toen gebeurde. Je meldt ook niets over welke ingang er gebruikt wordt, wat voor kabels voor aansluiting gebruikt worden, welke instellingen je op de XBox gebruikt.

Etc... etc... etc...

Met de beste wil in de wereld kunnen we je hier niet mee helpen - en die beste wil kweek je niet bepaald door na een slotje doodleuk nog een keer topic te openen en daarbij geen steek aan extra informatie te geven :o

Zie ook:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.