Ik was afgelopen weekend in Manchester en was ook een dagje 'de toerist uithangen' in plaatsje Windermere, bij 1 of ander meer. Aangezien ik pas een fatsoenlijke cam heb aangeschaft (Nikon D50 met 18-70 nikkor lens) vond ik het wel leuk om wat kiekjes te schieten. Ik ben eigenlijk meer een lezer (kijker is toepasselijker voor dit forum), maar ik dacht dat ik nu zelf ook wel leuke plaatjes had geschoten en wel een testcase waard zijn. En toch toen ik wat uitzocht voor de case kreeg ik steeds meer het kiekjes gevoel.. Hopen dat ze toch niet zo overkomen.
Het was voor Engelse begrippen prachtig weer, dus de lucht moest er een paar tussen zitten.
Hier en daar licht gecropped, levels, kleuren bij sommige aangepast, dus wel door PS gehaald ja. Die blauwe lucht is PS (multiply), heb geen pola o.i.d
1. Deze boom vroeg erom:

2. Graffiti schaap.

3. Deze vond ik zelf heel aardig gelukt.

4. Deze lucht en jachten: the goodlife!

5. Wolken van achteren belicht.

6. Jammer dat scheiding water/land (boven) niet recht loopt.

7. Contrast foto.

8. Aan het meer zelf.

9.En nog een jacht.

Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Het was voor Engelse begrippen prachtig weer, dus de lucht moest er een paar tussen zitten.
Hier en daar licht gecropped, levels, kleuren bij sommige aangepast, dus wel door PS gehaald ja. Die blauwe lucht is PS (multiply), heb geen pola o.i.d
1. Deze boom vroeg erom:

2. Graffiti schaap.

3. Deze vond ik zelf heel aardig gelukt.

4. Deze lucht en jachten: the goodlife!

5. Wolken van achteren belicht.

6. Jammer dat scheiding water/land (boven) niet recht loopt.

7. Contrast foto.

8. Aan het meer zelf.

9.En nog een jacht.

Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!