Webcams Lopen vast op msn

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-02 20:40
Hallo

Als ik mijn cam aan heb op msn loopt deze bij bepaalde personen na een tijdje vast (Beeld blijft stilstaan) en daarna word de cam iets later vanzelf uitgezet! Dit is erg irriterend

Iemand een idee hoe dit komt :?

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-02 20:40
Iemand al een idee? 8)

Verwijderd

Welke msn versie heb je?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-07 22:39

Coldcat

HODL

Ligt het niet aan de personen aan de andere kant van de lijn, dat ze gewoon te lelijk zijn en dat MSN daardoor vastloopt. Ik denk niet dat je verder hoeft te zoeken. Denk niet dat het aan jou ligt aangezien hij soms wel/niet vastloopt, meer aan de anderen dus.

Open taskmanager eens en kijk of er een of ander proces extreem veel van je CPU vraagt, daar lijkt dit probleem wel op

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Hoewel ik geen idee heb en je dus ook niet direct op weg kan helpen, ga ik je wel op een andere manier op weg helpen. Dit ga ik doen door het topic te sluiten met het verzoek Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens goed door te lezen, dit is namelijk iets waar we heel erg weinig mee kunnen. Zo mis ik o.a. welke versie van MSN Messenger je gebruikt, welke webcam je hier mee gebruikt, welke versie van MSN Messenger de andere gebruiken enz. enz.

Open gerust een nieuw topic, maar let dan wel o.a. op die punten en geef ook aan wat je al geprobeerd hebt. :)

offtopic:
Traguardo, laat zulke replies in het vervolg achterwege. :)

Signature

Dit topic is gesloten.