Bij deze. Echt super handig dit programma. Lekker makkelijk super snel en gratis. Keep up the goodwork.
Nog steeds zeer fijn progseltje! Gebruik 't al vanaf 't begin regelmatig en nog steeds heel blij mee!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Werkt lekker onder windows 7 32.
Eerste reactie: Lelijk
Tweede reactie: Snel, dus blijf hem gebruiken.
Bedankt, ik geef je wel gelijk dat het niet het mooiste programma in. Bij de volgende versie ben ik wel van plan er een .manifest bestand bij te voegen zodat de knopjes er ook meer xp/vista/7 stijl uitzien.HenkEisDS schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 00:51:
Werkt lekker onder windows 7 32.
Hij maakt wel gebruik van 4 cores voor het resizen, maar het opslaan daarna gebeurd momenteel nog op 1 core, en dat kan er dus soms voor zorgen dat de andere cores even moeten wachten op het volgende plaatje.brid schreef op donderdag 03 september 2009 @ 13:20:
Leuk programmatje, net ff een berg foto's geresized, gaat met 0.3s a 0.4s per foto.
Hij gebruikt alleen niet alle 4 de cores full
Dit ga ik in 1 van de volgende versies nog wel proberen te verbeteren.
Dat gebruikte ik eerst ook, maar ik zie ten eerste duidelijk verschil in kwaliteit (Fast Image Resizer maakt scherpere plaatjes) én FIR heeft meer instelmogelijkheden.jbdeiman schreef op donderdag 03 september 2009 @ 12:11:
Op de computer gebruik ik de "Image resizer powertool" gewoon van Microsoft.
/knip
Ben zeer tevreden Adion
Zelf gemaakt?
Waarom dan ergens een engelse handleiding.
Ik zou zeggen maak het allemaal in het Nederlands met de mogelijkheid om een andere taal te kiezen.
Ik blijf nog maar bij EasyResize, voor mij ook makkelijk.
Waarom dan ergens een engelse handleiding.
Ik zou zeggen maak het allemaal in het Nederlands met de mogelijkheid om een andere taal te kiezen.
Ik blijf nog maar bij EasyResize, voor mij ook makkelijk.
Kleine update: Er is een eerste versie voor Mac OS X 10.6 beschikbaar. Momenteel nog geen opties buiten de resolutie, dus nog veel minder uitgebreid dan de windows-versie, maar het begin is er.
De mac versie is ondertussen ook verder geupdate en heeft nu ook de meeste opties die in de windows versie beschikbaar waren.
@Adion Is je site down? Ik krijg steeds een foutmelding
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Er waren gisterenavond blijkbaar wat problemen bij m'n webhost ja, ondertussen lijkt het weer te werken.
Heb zelf een wallpaper plugin voor Lightroom 3 geschreven die een foto pakt en die resized (en eventueel ook cropt) naar de resoluties die je aan geeft mocht iemand interesse hebben
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8