Toon posts:

XFX Geforce 7600 GS 256MB DDR2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Ik ben Dennis en ik ben nieuw op dit forum.
ik heb een probleem met me videokaart die ik net nieuw heb.
Ik speel Counter-strike en heb daarom een nieuwe Videokaart gekocht.
ik zal ff opschrijven wat voor een pc ik heb misschien dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb een Packard Bell Computer

1.8 Mhz
40 GB
256 Mb Ram

Ik had er tot aan gisteren een Geforce FX 5200 in.
En daarmee had ik ongeveer 20/25 fps.
Ik vond dat niet genoeg en kocht gisteren voor 135,- een XFX Geforce 7600 GS 256MB DDR2
ik heb hem erin gezet, en de driver geinstaleerd, V,Sync uit en gamen maar.
Maar nee, nog steeds 20 fps, ik werd helemaal gek en dacht wat moet ik nu.
dus ik heb de laatste dag alleen maar de nieuwste drivers geinstaleerd en allemaal dingen met de instellingen gedaan, maar NEE. Hij blijft het zo slecht doen.
Ik ben ten einde raad, wat moet ik doen.
ik heb me pc gedefragmenteerd en opgeschoond, extra toevoer stroom naar me Videokaart.
Heeft iemand advies voor mij..?
Bvd
Dennis

Ps. Ik heb totaal geen verstand van Computers, daarom heb ik jullie nodig.. _/-\o_

Verwijderd

Mogelijke opties

1) heb je eerst alle drivers verwijderd voordat je de 7600 GS installeerde?
2) je hebt erg weinig ram geloof ik, zou hier aan kunnen liggen?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 17:40 ]

Verwijderd

Heb je windows wel opnieuw geinstalleerd ?

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 09:19
het zou best wel eens kunnen dat de bottleneck in je systeem nu eehhrrrmm... de rest van je systeem is ? Je kan de snelste videokaart in je systeem zetten maar als de cpu niet snel genoeg gegevens kan versturen naar je videokaart dan staat die voor de helft van de tijd te wachten op je cpu... jouwn cpu is zeker niet de snelste meer en 256 MB intern geheugen is ook iets van 5 jaar terug ofzow...
je zou in elk geval wel wat vooruitgang moeten merken, ook al zou dat waarschijnlijk niet zoveel zijn aangezien je tegen de limiten van de andere oudere componenten aanloopt...

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-07 08:09

aerofreak

Steve Jobs

geheugen kan geen kwaad om er iets bij te zetten en wat is het voor processor misschien valt ook nog wat te upgraden?

en welkom op GoT ;)

[ Voor 30% gewijzigd door aerofreak op 07-03-2007 17:41 ]

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Verwijderd

Hm. Je pc is over het algemeen erg traag. Een upgradesetje heb je al voor 100 euro die je pc vele malen sneller maakt.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Je CPU, indien een Intel Pentium 4, is erg, erg traag. Daarnaast is 256 MB ook niet je van het.
Ik zou als ik jou was uitkijken naar een tweedehands Intel Pentium 4, 3 GHz ong.

Dus, alleen als je t over een S478 bord met Intel processor hebt hé ;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties hier, ik heb er toevallig net nog eens 256 MB geheugen in geplaats dus 512MB Ram (toch?), Maar nog steeds geen vooruitgang!
---------------------------------------------------------------
Door: Brick
Heb je windows wel opnieuw geinstalleerd
---------------------------------------------------------------

Moet ik windows helemaal opnieuw instaleren voor een nieuwe videokaart..?
En weet iemand missschien wat ik kan doen om het optimale uit me videokaart te halen.?

ENne Jongens, hartstikke bedankt voor de reply's..!!
Klasse Site..

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-07 09:19
beste manier is om nog voordat je de nieuwe kaart erin steekt eerst je oude drivers te deinstalleren, pc iut, kaart erin en dan start ie dus in met de standaard vga drivers op... vervolgens vraagt ie zelf wel naar drivers voor de nieuwe kaart... voordeel hiervan is dat je dus van de oude drivers af bent... je kunt ook gewoon nieuwe kaart insteken (dus znder oude drivers van te voren te deinstalleren) en dan nieuwere drivers opzetten... in dit geval overschrijf je de oude wat wel eens tot problemen kan leiden...

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-07 09:59
Hebben we het hier over cs 1.6 of source? Bij mij draaide 1.6 namelijk al op 1280x1024 met 70 fps constant met een geforce 5200, athlon 1800 en 512 ram(gelijkaardig systeem als dat van jou dus) source is een heel ander verhaal natuurlijk( zelfs op mij laptop pentium 3 866 mhz, ati mobility 8 MB en 384 ram gaat cs nog deftig.)

http://specs.tweak.to/16567

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:33
skelleniels schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 18:52:
Hebben we het hier over cs 1.6 of source? Bij mij draaide 1.6 namelijk al op 1280x1024 met 70 fps constant met een geforce 5200, athlon 1800 en 512 ram(gelijkaardig systeem als dat van jou dus)
Je geeft zelf al antwoord denk ik...

CS-Dennis, ik zou eens naar je geheugen kijken (512 zou goed moeten lopen echter, maar, je hebt er nooit teveel van ;). Anders eens even kijken naar de drivers idd, even DriverCleaner downloaden en daarna opnieuw installeren.

En ik gok, zo afgaande op de specs, dat hij best wel eens een socket 423 systeem (met SDRAM?) zou kunnen hebben, dus een P4 2GHz is dan sowieso het max.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1