Toon posts:

PHP hoe kan ik de echo anders vormgeven?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met deze site:

*knip*

Alleen heb ik een probleem met het contactformulier. Dit formulier is PHP en heb ik niet zelf gemaakt. Ik weet niets van PHP af namelijk. Als iemand mijn formulier invult krijg je een bedank-tekst in het iFrame te zien met een witte background, zwarte tekst en verkeerd font. Dit scherm moet zwarte achtergrond hebben, andere kleur tekst, Arial 10 font en in het scherm centreren.

Hier staat de code van het formulier:
*knip
Weet iemand hoe ik dit kan doen? Het kost me nu al twee dagen, help!

[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 07-03-2007 15:37 ]

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 15:33:
[..] en heb ik niet zelf gemaakt.[..]
Heb je al contact op genomen met de originele auteur ?

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat TheRookie zegt dus. Je zult voor support op code die niet van jezelf is toch echt bij de auteur van de code moeten zijn. Hier in PRG leveren we geen support aangezien het hier draait om het zelf ontwikkelen van software.

Als je voor een volgende keer Programming Beleid eens door zou willen kijken dan graag, dan weet je wat we van een topicstart verwachten :)

Edit: FragFrog DM'de me nog het volgende:

Vind deze regels

PHP:
1
2
3
4
5
6
 <?php 
            echo'Beste '.$_POST['naam'].', uw bericht is verzonden naar Soppit, bedankt voor uw reactie.';  

if($var_confirm == true){   
                echo'<br /><br />Er is een bevestigingsmail onderweg met het verstuurde bericht.'; 
?> 

En vervang ze hierdoor:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
 <?php 
            echo "<body style='background-color: #000; color: #FFF; font-family: Arial, sans-serif; text-align: center;'>  

Beste ".$_POST['naam'].", uw bericht is verzonden naar Soppit, bedankt voor uw reactie."; 

echo $var_confirm ? "<br /><br />Er is een bevestigingsmail onderweg met het verstuurde bericht.</body>" : "</body>"; 
?> 

[ Voor 94% gewijzigd door Creepy op 07-03-2007 16:04 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.