Sinds 2 dagen heb ik een MS Natural Wireless Lasermouse 6000, best een duur ding (rond de 50euro), met een vervelend probleem: als ik de muis vastpak zoals microsoft afbeeld, en ik ga d'r mee naar rechts (recht langs de tafelrand), gaat mijn muispijltje wel naar rechts, maar ook naar onder... deze afwijking van pak 'm beet 20 graden, zit in alle richtingen. Pas als je de muis zo'n 20 graden naar rechts draait (wat onnatuurlijk is voor mijn gevoel), wordt deze afwijking opgeheven...
Kent iemand dit probleem? Kan me namenlijk herinneren dat er in logitech software (of was het de oude intellipoint? nu is het er igg uit...) iets zat als "set orientation", waarbij je een ballonnetje voor jouw gevoel recht naar boven moest verplaatsen, waarna de software zich kalibreerde hierop.
Kent iemand dit probleem? Kan me namenlijk herinneren dat er in logitech software (of was het de oude intellipoint? nu is het er igg uit...) iets zat als "set orientation", waarbij je een ballonnetje voor jouw gevoel recht naar boven moest verplaatsen, waarna de software zich kalibreerde hierop.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.