Toon posts:

[WIFI] Meer dan 80 Access Points tegelijk enrollen met 1 cfg

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik ben bezig met mijn afstudeerstage en nu is 1 onderdeel daarvan het uitzoeken hoe je 80-150 acces points tegelijk kunt uitrollen.
Ik heb begrepen dat je een config file met een UDP pakket mee kan sturen en dat de access point op deze manier zijn IP krijgt die je van te voren instelt op een main pc (moeder server).

Heeft iemand hier ervaring mee? of tips hoe ik dit het beste en handigste aan kan pakken?

Het gaat dus niet alleen om DHCP om een ip toe te wijzen maar ook om complete config files automatisch te implementeren ivm SSID's en dergelijke.

Het produkt dat we gebruiken zijn Lancom Access Points (lancom.de)

Bvd!!

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ik heb er geen ervaring mee, maar op die website valt in een pdf-je wel een klein stukje te lezen over een network management programma en configuration management.

Heb je de access points (of een testmodel) al binnen? Zo ja, bekijk de software/docs eens. Zo nee, mail de fabrikant. Vraag toegang aan tot hun knowledge base. Daar moet zeker wel wat in te vinden zijn.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:35

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Afstudeer stages behoren per default niet in PNS. Zowiezo heb ik niet het idee dat je veel geprobeert hebt om uit te zoeken.

Me dunkt dat er op www.lancom-systems.de meer dan genoeg te lezen is. :)

Dit topic is gesloten.