Ik heb hier een nog goede Signum Data, voor de mensen die niet weten, het is een fanloze pc, met alleen heatpipe koeling dmv vinnen. Er zit een Pentium 4 Processor in, geklokt op 2,4 Ghz, 1GB aan ram en eigenlijk is alles onboard. Nu besloot ik ongeveer een half jaar geleden er nog een FX5200 in te doen voor wat extra performance, natuurlijk zonder fan. Dit via een AGP Riserkaart om het netjes in de behuizing te verwerken.
Nu komt alleen het probleem dat ik in DOS absoluut geen beeld heb. Mijn hele opstarten gaat met zwart beeld en dan POEF, zie ik het welcome screen van Windows XP. Ik heb alles gedaan om het naar mijn idee proberen te verhelpen. DVI en VGA werkt beide niet. Nieuwe of zelfs oudere drivers werken ook niet. Ik heb geen idee wat ik er nog aan kan doen. Weet iemand iets?
Nu komt alleen het probleem dat ik in DOS absoluut geen beeld heb. Mijn hele opstarten gaat met zwart beeld en dan POEF, zie ik het welcome screen van Windows XP. Ik heb alles gedaan om het naar mijn idee proberen te verhelpen. DVI en VGA werkt beide niet. Nieuwe of zelfs oudere drivers werken ook niet. Ik heb geen idee wat ik er nog aan kan doen. Weet iemand iets?