Toon posts:

[Vista32]Machtigingen word-documenten geheugenstick

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het halve internet al afgezocht, maar vind er nergens iets over, lijkt wel of ik de enige ben met het volgende probleem:
Als ik een Word-document (Office 2007) van mijn geheugenstick of iPod open, en vervolgens op wil slaan, dan komt er een foutmelding, en wel de volgende: 'Word kan het opslaan niet voltooien wegens een fout met de machtiging voor het bestand. (pad naar bestand)'. Het maakt hierbij niet uit of het een doc- of docx-bestand is.
Als ik vervolgens weer probeer, geeft ie de volgende melding: 'U kunt een bestand niet opslaan als dit in gebruik is door een ander proces. Probeer het bestand op te slaan onder een andere naam. (pad naar bestand)'. Er opent dan een opslaan als venster, en ik kan het onder een andere naam opslaan. Maar als je vaak een bestand opslaat schiet dit natuurlijk niet op, want zo ontstaan er nogal wat bestanden.
Als ik vervolgens zo'n probleem-document naar de harde schijf kopieer/verplaats, dan kan ik er wel weer alles mee. Het probleem lijkt me dus ergens te zitten bij de machtigingen tot verwisselbare media... Iemand bekend met dit probleem, en zoja een oplossing?

Het gaat trouwens om Vista Ultimate