Toon posts:

Afsluitproblemen...vager kan het niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb jullie hulp nodig: eerst ff het systeem.....Abit Be2 met een 500mhz P3. S3(Savage4)32mb AGP, 128mb(pc100) noname-geluidskaart,20Gb Barracuda op Ata66, 4x HP brander, 52x Creative CDrom.

Het systeem loopt lekker, alleen krijg ik zowel met Win98 als Me problemen met alfsluiten. Beeld gaat uit,lijkt alsof ie uit is, maar de computer blijft aan :? Ik heb de stekkertjes van de kast (power on e.d) goed gedaan d.m.v. het boekje *schaam* en het zou goed moeten zitten....Iemand enig idee?????????

Verwijderd

Ik weet het niet zeker maar je zou effe kunnen kijken bij microsoft.com iki heb dezelfde problemen gehad maar gewoon een update erover heen en hij werkt perfect.
Als het goed is werkt dit

succes
:):)

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

een zeer bekend probleem, met een zeer onbekend antwoord

-ergens heb ik gelezen dat je je APM (ofzo) moet weghalen in je bios

-er zijn 2 patches voor

beide werken voor mij niet goed, ik heb een prg "shutdown now" geinstalleerd, dat werkt goed. hij gaat geforceerd uit, zinvol geweld zeg maar

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Probeer eens snel afsluiten in windows uit te schakelen.....misschien dat het helpt...

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Staat in je Bios APM goed ingesteld??:?

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Probeer eens ACPI Support op Enabled te zetten in de BIOS? Als je die optie inschakelt en opnieuw opstart wordt zo ongeveer je hele mainboard opnieuw gedetecteerd, dat is normaal :).
Probeer dan eens?

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1