Toon posts:

Switch Allies telesyn

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Weet iemand toevallig hoe ik het IP adres van een Allied Telesyn switch kan checken?
Heeft er iemand daar een tooltje voor ? Ik moet namelijk op mijn werk alle switches gaan labelen maar heb niet alle IP adressen van de switches meer.

Bvd,

Stephen A.

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-02 22:06
Tja, enig idee welk type? Ze zijn namelijk niet allemaal hetzelfde.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn meerdere types niet allemaal hetzelfde ik kan het wel nakijken als dat moet maar onze vestegingen liggen niet echt dicht bij elkaar.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een link voor software updates. Ik moet een tooltje hebben om het IP adres te achterhalen van een switch.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:11:
[...]

Dat is een link voor software updates. Ik moet een tooltje hebben om het IP adres te achterhalen van een switch.
Ah, dacht dat er misschien wel zo'n programma tussen zou staan.

Look @ LAN iets voor je dan? Die scant je hele netwerk, en geeft alle IP's ervan weer.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een link naar die site ervan ?

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
http://www.lookatlan.com/
Eerste resultaat google met zoeken naar look @ lan... :/

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:33:
Heb je een link naar die site ervan ?
Ah, je bent nieuw op GoT...welkom!

Maar, eigen inzet word gewaardeerd hier *lees : anders loop je tegen een slotje aan*, dus je kunt in het vervolg eerst even aangeven wat je zelf hebt geprobeerd. En inderdaad, één Google naar Look @ LAN levert je de site op...we zijn geen helpdesk :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Zoals Exorcist aangeeft verwachten we een beetje meer eigen inzet - maar sowieso stel je deze vraag op de verkeerde plek. Overige Hardware is namelijk geen dumpbak. Er is een hoofdgroep Netwerken waar je veel beter kunt kijken :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.