Zoals ik in een eerder topic heb laten weten, zou ik later graag iets doen in de netwerk-industrie.
Dingen als werken voor een ISP, Telefonieprovider etc.
dus netwerken op MEGA-grote schaal.
Daarvoor komt het er ongeveer op neer, voor zo'n beetje de enige redelijk gerichte studie moet ik naar totaal de andere kant van het land.
Ik weet niet of ik dat wel zo zie zitten.
En elektrotechniek is wel te doen in mijn stad, en lijkt mij ook erg leuk. Alleen sluit het volgensmij niet direct aan op het vervolg van mijn carriere.
dus mijn vraag is eigenlijk: is het moeilijk om na een studie elektrotechniek alsnog het netwerk-wereldje in te rollen.
Desnoods met wat extra certificaten. En zo ja Welke?
Dit alles op HBO schaal trouwens.
Hierna wil ik ook graag de universiteit doen, (waar ik zo mijn eigen redenen voor heb) welke studie sluit dan het beste aan? ik heb dingen gehoord over telematica, maar daar hoor ik verschillende dingen over.
kan iemand hier opheldering over verschaffen?
Dingen als werken voor een ISP, Telefonieprovider etc.
dus netwerken op MEGA-grote schaal.
Daarvoor komt het er ongeveer op neer, voor zo'n beetje de enige redelijk gerichte studie moet ik naar totaal de andere kant van het land.
Ik weet niet of ik dat wel zo zie zitten.
En elektrotechniek is wel te doen in mijn stad, en lijkt mij ook erg leuk. Alleen sluit het volgensmij niet direct aan op het vervolg van mijn carriere.
dus mijn vraag is eigenlijk: is het moeilijk om na een studie elektrotechniek alsnog het netwerk-wereldje in te rollen.
Desnoods met wat extra certificaten. En zo ja Welke?
Dit alles op HBO schaal trouwens.
Hierna wil ik ook graag de universiteit doen, (waar ik zo mijn eigen redenen voor heb) welke studie sluit dan het beste aan? ik heb dingen gehoord over telematica, maar daar hoor ik verschillende dingen over.
kan iemand hier opheldering over verschaffen?
"Stilte, een gat in het geluid...."