[Chello] Modem zelf installeren?

Pagina: 1
Acties:

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Topicstarter
Jojojo,

Ik ga vrijdag/zaterdag verhuizen, maar nu kan pas de 20ste (of de donderdag voor dat ik verhuis) Chello worden aangesloten.

Ik kan gelukkig wel zelf de modem meenemen, maar het aansluiten moeten zij dus zelf nog doen... :? :(

Is het mogelijk dat mij dat zelf lukt, of moeten er allemaal klote dingen gebeuren voordat dit pas mogelijk wordt gemaakt. -> dingen die voor mij waarschijnlijk niet te doen zijn door ontbreken van apperatuur oid.

ik bedoel, ik heb alles al in mijn oude woning, wat ik allemaal meeneem. lijkt me dus wel mogelijk dat ik dit allemaal op dezelfde manier weer inplug etc.

iemand die hier ervaring mee heeft?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:03
Het zou kunnen, mits je in het zelfde wijkcentrum terecht komt en de kast aan de weg al open staat voor internetverkeer. Je modem zal niet bekend zijn in een ander wijkcentrum, waardoor dat niet al werken.

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 13:31 schreef _JGC_ het volgende:
Het zou kunnen, mits je in het zelfde wijkcentrum terecht komt en de kast aan de weg al open staat voor internetverkeer. Je modem zal niet bekend zijn in een ander wijkcentrum, waardoor dat niet al werken.
daar zit wat in. ik denk alleen wel dat hij komt om alleen de modem te installen. dus best kans dat het dan al werkt...
naja, anders zit ik dan maar een weekje zonder internet.