Toon posts:

Relatie tussen kwaliteitsattributen en architectuur

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of er ergens een overzicht te vinden is van de verschillende architectuur vormen en daaraan gerelateerde kwaliteitsattributen. Kan iemand mij hier mee verder helpen?

Thx,

Kim

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
Kan je dat even wat beter / meer toelichten ? Wat bedoel je precies ? Heb je zelf al eea hieromtrent gevonden, zoja, post het dan ook even.
Het is nl. niet de bedoeling dat je hier 'snel' vraagjes kunt stellen die anderen even snel voor je oplossen / beantwoorden. We verwachten ook wel dat je -voordat je de vraag post / topic opent - er zelf al een en ander voor 'gedaan' hebt (opzoekingswerk, ... ).

https://fgheysels.github.io/

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dag 2042004Zeevaard, en welkom op GoT :w

Zoals je in SEA Quickstart kunt lezen verwachten we iets meer inzet van een topicstart dan dit en daarom gaat dit topic dan ook op slot. Je bent welkom om hier je vragen te stellen, maar we zien wel graag wat eigen inzet en dat ontbreekt nu helaas nogal in je topic.

Vertel de volgende keer a.u.b. onder andere wat je al gezocht/gevonden hebt, of je al een begin of een basis hebt enzovoorts.

edit:

whoami was me voor :X

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 06-03-2007 21:44 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.