Vreemd probleem (Tele2 Voetbal/Davolink).

Pagina: 1
Acties:

• Steveedge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-10 16:37
Ik heb sinds een dik jaar een abonnement bij Tele2, het zogeheten Voetbalpakket. Hierbij heb ik het bijbehorende Davolink-modem gekregen. Altijd veel plezier van gehad, tot een paar weken terug. Toen kreeg internet last van kuren. Als ik Utorrent aanzette begon de downloadsnelheid heel erg te fluctueren...1,2Mb/s voor twee minuten, drop naar 200Kb/s, terug naar de piek van 1,2 Mb/s, enzovoort. Totdat hij na verloop van tijd internet helemaal platgooit. Geen connectie naar internet.

Gekke is, de decoder doet het nog, telefoon werkt soms ook nog, alleen internet niet meer. Na een snelle reset doet alles het weer. Ik heb veel dingen geprobeerd (aantal connecties in p2p omlaag, nieuwe kabel, nieuwe netwerkkaart, noem het maar op.) Ik ben ten einde raad, wie helpt me?

• Steveedge
Oh ja, soms geeft hij onder in beeld de "Cable not connected"-foutmelding.

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien een rotte rj45-connector op je modem of PC? Heb je de plugjes van de kabel wel goed aangedrukt in de connectoren?

• Steveedge
Sure. Zelfs verschillende kabels geprobeerd!

• Steveedge
Afbeeldingslocatie: http://i162.photobucket.com/albums/t259/steveedgex/xxx.jpg

Heb even een snapshot genomen van de activiteit. Op sommige momenten ligt de boel gewoon plat, ik heb geen idee waar het door komt. *sigh*