[Firefox] bug? Filterset.G update

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Als ik firefox elke keer (voor het eerst van de dag) opstart staat er komt er dit bericht te staan:

Afbeeldingslocatie: http://img236.imageshack.us/img236/7576/foutmeldingupdatefilterah7.png

Ik heb al meerdere malen (zeg zo'n 3-4 weken elke dag zitten) wegklikken met het vakje aan te vinken, maar het blijft maar terugkomen. Ik heb een en andere aan Filterset zelf proberen uit te vogelen maar zonder enig resultaat. Ook op google heb ik niets relevant kunnen vinden (trefwoorden kiezen is in dit geval moeilijk).

Ik herinner me een tijdje geleden dat ik hier mee zat te rommelen. Ik had een keer daar handmatig wat gedownload, omdat ik dacht dat ik geen Filterset.G had. Geen probleem dacht ik, tot ik dus een update krijg die nooit meer weg gaat. Ik weet niet of het er (iets) mee te maken heeft maar ik zeg het maar voor de volledigheid.

Zou iemand de oplossing weten hoe ik ervoor kan zorgen dat, dat vernstertje niet meer verschijnt? Ik wordt er namelijk helemaal gek van...

Bij voorbaat dank.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je de addon al geprobeerd te de-installeren en opnieuw toe te voegen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Je weet ook dat Adblock Plus een eigen abbo-functie voor lijsten heeft, en ze aanraden om de filterset.G.updater weg te doen?

offtopic:
En zet het op GoT/T.net uit ;)

• Regeneration
  • Niet online
BtM909 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:07:
Heb je de addon al geprobeerd te de-installeren en opnieuw toe te voegen?
Bedankt voor de tip kan ik altijd nog even proberen, maar denk dat ik eerst het idee van The_Zeroorez probeer.
TheZeroorez schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:09:
Je weet ook dat Adblock Plus een eigen abbo-functie voor lijsten heeft, en ze aanraden om de filterset.G.updater weg te doen?

offtopic:
En zet het op GoT/T.net uit ;)
Heb hem net gedownload. Moet wel dus nu wachten op morgen... Ik laat het wel weten

offtopic:
Ik weet alleen niet hoe ik GoT/T.net bij deze Adblock plus kan uitschakenlen... Iemand?

• TheZeroorez
  • Niet online
Ofzoiets schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:11:

[...]

Heb hem net gedownload. Moet wel dus nu wachten op morgen... Ik laat het wel weten
Neehoor, vanuit de opties kun je een update check forceren. Zorg wel even dat er een vinkje bij een Filter Abonnement staat (EasyList is erg goed)
offtopic:
Ik weet alleen niet hoe ik GoT/T.net bij deze Adblock plus kan uitschakenlen... Iemand?
Bij de opties een nieuwe filter instellen die @@|http://*.tweakers.net/ heet.

• Regeneration
  • Niet online
TheZeroorez schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 21:53:
[...]
Neehoor, vanuit de opties kun je een update check forceren. Zorg wel even dat er een vinkje bij een Filter Abonnement staat (EasyList is erg goed)
Heb het proberen te zoeken maar ik ziet nergen waar ik een update kan checken?
[...]

Bij de opties een nieuwe filter instellen die @@|http://*.tweakers.net/ heet.
Ah, ok. ik zag trouwens net dat er rechtsboven een icoontje staat van "Uitschaken op [en dan de site waar je momenteel bent]" Dus daar had ik het ook kunnen vinden. Beetje beginnersfout van mij.

[ Voor 36% gewijzigd door Regeneration op 07-03-2007 18:16 ]

• TheZeroorez
  • Niet online
Ofzoiets schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:11:
[...]

Heb het proberen te zoeken maar ik ziet nergen waar ik een update kan checken?
Extra > Add-ons > Adblock Plus > Opties > Filters > Alle abonnementen bijwerken :)

• Regeneration
  • Niet online
TheZeroorez schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:12:
[...]

Extra > Add-ons > Adblock Plus > Opties > Filters > Alle abonnementen bijwerken :)
Heel erg bedankt. Er kwam daarna geen reactie: dus alle abo's zijn bijgewerkt, toch?
Verder heb ik ook nog filters van Filterset.g in deze adblockplus staan, mag ik die laten staan of kan ik die weggooien?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Kleine titeledit: [bug] => [Firefox]. Het onderwerp lijkt me wel het belangrijkste :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• TheZeroorez
  • Niet online
Komt geen reactie inderdaad, maar standaard worden ze toch wel elke x dagen geüpdatet.

Die filters van Filterset.g kun je laten staan, die extensie zelf moet je er alleen af knallen.

• Regeneration
  • Niet online
Excuus voor de late reactie, was het een beetje vergeten.

Wilde nog zeggen dat alles gelukt is. (Ik krijg niet meer elke dag zo'n "scherm in beeld" bij het opstarten van firefox. En mijn nieuwe adblock werkt.)

Aan iedereen die me heeft geholpen: Bedankt!
Pagina: 1