Javascript met Widexs

Pagina: 1
Acties:

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
Hallo

Ik heb een probleem en ik zou niet weten waar het aan kan liggen.
ik heb zo'n uitklap menutje alles werkt heel leuk maar nu komt het probleem.(heb javascript bij leejoo.nl weg gehaald)
Nu opent hij bij www.desteur.nl een hele nieuwe pagina en bij www.yvonneoordijk.nl komt hij netjes in de inline frame
Server van Widexsnl (het is een Virtual Server)
----------------------------------------------------------------
http://www.desteur.nl/zwembad/index.html

server van keurigonline.nl
http://www.yvonneoordijk.nl/ruud/zwembad/index.html

Doet hij het wel :? wie kan me dit verklaren

Groeten ruud

[ Voor 13% gewijzigd door ruudjuhnl op 06-03-2007 18:49 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Tja wij leveren geen support op andermans scripts, en we gaan het ook niet even voor je fixen. Het is de bedoeling dat je zelf laat zien wat je al geprobeerd hebt zodat wij je verder op weg kunnen helpen.

Verwijderd

Hoewel je standaard script gebruikt is het wel een apart probleem.
Als ik http://www.desteur.nl/zwembad/index.html direct aanroep doet je script het wel.

Maar als ik via de link op homepagina www.desteur.nl aanroep doet de pagina het niet.
Waarschijnlijk gebruik je een naam van een iframe niet lekker. Ik zie het zo iig niet

//updateje ik zie al wat je fout doet:
Op de homepage (www.desteur.nl) heb je "<base target="frame">" staan. Hierdoor wordt elke link in de pagina in de target "frame geladen". Dit verklaart ook dat als je op zwembad drukt deze opent in een nieuw venster. (de target bestaat nog niet, browsers openen dan vaak een nieuw venster)

Het venster dat geopend wordt als je op zwembad drukt krijgt de naam "frame" en omdat op deze pagina elke link in de window met naam "frame" geopend moet worden. worden deze in hetzelfde venster geopend. Immers het hoofdvenster heet ook "frame" net als het frame op de pagina. Snap je het nog :)

Oplossing: Haal "<base target="frame">" weg in de homepagina www.desteur.nl

Zoals je ziet heeft dit niks te maken met widexs ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 21:02 ]

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:22
Ontzettend bedankt _/-\o_ Dacht eerst dat het aan widexs lag, maar gewoon me eigen domme fout.

Groeten Ruud

Verwijderd

ruudjuhnl schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 22:59:
Ontzettend bedankt _/-\o_ Dacht eerst dat het aan widexs lag, maar gewoon me eigen domme fout.

Groeten Ruud
Javascript is nog steeds client side, dus het zal vast niet aan je ISP liggen ;)

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 19:25

Swaptor

Java Apprentice

Mag ik een check in o.a. FireFox aanraden?
De javascript genereert nu scherm-lange divjes, dat kan niet de bedoeling zijn. Met mijn 1440 pixels in de breedte zijn die menu's wel heeeeeeel erg lang ;)

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Pagina: 1