Een jaar lang op nieuwe moederbord heeft mijn computer zonder gekke dingen 11 maanden lang stabiel gedraaid. Dat is op Windows 2000.
Plotseling begint de computer van tijd tot tijd rebooten. Dat is om aantal dagen, maar soms ook na paar uurtjes. Na wat hardware onderzoek, 3 verschillende voedingen en zo besluit ik maar es bepaalde programma's niet te gebruiken. Al snel blijkt dat computer zonder Emule al dagenlang probleemloos blijft draaien zonder reboot. Het is dus duidelijk dat Emule (dus laatste versie) reboots schijnt te veroorzaken. Maar waarom?
Wie kan er meer over vreemde reboots met Emule in gebruik vertellen?
Ik heb op dezelfde Windows ook tegelijk uTorrent en BitComet draaien. Deze programma's zijn actief, maar veroorzaken geen reboot.
Je mag het zeggen over de Emule probleem en verband met de reboots. Is dat ergens bevestigd of nog nooit voorgekomen?
Andere programma's die ook draaien:
- NetLimiter
- DuMeter
- Atguard firewall
verder nvidia, quicktime meer staat er niet te melden in balk onderaan.
Uiteraard ook wel wat mIRC, IE en Firefox vensters.
Hardware:
- meuk hd's
- P5P-800 SE mobo
- Celly D 2,53 GHz
- 512 MB Ram
- MX4000 videokaart
- 2x netwerk, realtek en 3com
Plotseling begint de computer van tijd tot tijd rebooten. Dat is om aantal dagen, maar soms ook na paar uurtjes. Na wat hardware onderzoek, 3 verschillende voedingen en zo besluit ik maar es bepaalde programma's niet te gebruiken. Al snel blijkt dat computer zonder Emule al dagenlang probleemloos blijft draaien zonder reboot. Het is dus duidelijk dat Emule (dus laatste versie) reboots schijnt te veroorzaken. Maar waarom?
Wie kan er meer over vreemde reboots met Emule in gebruik vertellen?
Ik heb op dezelfde Windows ook tegelijk uTorrent en BitComet draaien. Deze programma's zijn actief, maar veroorzaken geen reboot.
Je mag het zeggen over de Emule probleem en verband met de reboots. Is dat ergens bevestigd of nog nooit voorgekomen?
Andere programma's die ook draaien:
- NetLimiter
- DuMeter
- Atguard firewall
verder nvidia, quicktime meer staat er niet te melden in balk onderaan.
Uiteraard ook wel wat mIRC, IE en Firefox vensters.
Hardware:
- meuk hd's
- P5P-800 SE mobo
- Celly D 2,53 GHz
- 512 MB Ram
- MX4000 videokaart
- 2x netwerk, realtek en 3com
[ Voor 15% gewijzigd door MrDummy op 06-03-2007 18:17 ]