Toon posts:

Waar is mijn geluid ??????????

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf het begin had ik al moeite me het geluid van mijn lg 32lc2d. Als ik hem aandeed was er geen geluid, ook geen ruis , slecht of mono geluid , gewoon , geen audio . Dan zette ik hem even uit en opnieuw aan waarna hij het weer deed. Nu heb ik ineens helemaal geen geluid meer.

Dus ook geen ruis, geen zacht geluid , helemaal niks. Ik kan hem aan en uitzetten wat ik wil maar er gebeurt niets.

Nee mute staat niet aan en ik heb alle audio opties in het menu al geprobeert maar niets werkt er komt gewoon geen geluid meer uit de tv. Ik kan de tv wel aansluiten en er geluid uit krijgen op een home cinema set maar toevallig ruist dat ding ( heeft niets met de tv te maken ) dus dat is ook geen doen

Kan iemand me helpen , zie ik iets over het hoofd ?

• harmz
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-09-2025
geef ook heel even aan wat je geprobeert hebt en of je al gezocht heb.
en ik zou de volgende keer je titel iets beter formuleren.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Garantie?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Is mijn eerste post, dus thanks voor de tips ;)

Wat heb ik allemaal geprobeerd ? Andere dvd speler aangesloten , audio opties in het menu gewijzigd , zelfs gereset naar fabrieksinstellingen, andere kabel geprobeerd ( ja wist het van gekkigheid niet meer ) maar wat ik ook doe , nada

Het lijkt wel of hij op mute staat want zoals ik al eerder aangaf , hij stoort of ruist of piept ook niet , het is gewoon..... "stil "...

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 18:12:
Is mijn eerste post, dus thanks voor de tips ;)

Wat heb ik allemaal geprobeerd ? Andere dvd speler aangesloten , audio opties in het menu gewijzigd , zelfs gereset naar fabrieksinstellingen, andere kabel geprobeerd ( ja wist het van gekkigheid niet meer ) maar wat ik ook doe , nada

Het lijkt wel of hij op mute staat want zoals ik al eerder aangaf , hij stoort of ruist of piept ook niet , het is gewoon..... "stil "...
Al eens een poosje van stroom afgehaald?

Denk dat het gewoon RMA word? Versterkerchip kan best kapot zijn.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 11:13

voodooless

Sound is no voodoo!

Lijkt me een eenvoudig gevalletje van een retourtje naar de winkel, zeker als het een nieuwe TV is. Daar kunnen wij hier verder ook niet bij helpen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.