Piep jes uit me mobo

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• hugohugohugo
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-11-2025
hoi hoi,

Ik heb hier een "Highscreen (vobis) PC (2002 ofzo)" staan van 2,4 ghz en 512 intrn geheugen, Die geeft om de 10 a 15 min een lange piep en dan een korte... Het geluid komt uit het kleine speakertje boven de batterij!

Batterij eruit gehaald op zo'n kop er in gedaan nieuwe geprobeerd maar helpt allemala niets...

iemand een idee?

gr hugo

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:53

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Om de 10 a 15 in Windows, Linux of ander OS? Begint het al bij het opstarten van je computer? Dan zou het een beepcode zijn :) Dus eventjes opzoeken.

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 06-03-2007 16:50 ]

Wauw, een sig!

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Als het goed is staat in je handleiding wat die piepjes betekenen. Ik zou daar eerst een kijkje innemen als ik jou was :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:36
Gewoon eventjes zoeken wat die piepjes willen zeggen.

Raadpleeg hiervoor de handleiding van je moederbord, als je die niet meer kan vinden dan moet je eens even op het internet gaan zoeken. Best bij de fabrikant van je moederbord

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:21

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik heb hier een "Highscreen (vobis) PC (2002 ofzo)" staan van 2,4 ghz en 512 intrn geheugen
Ik heb hier een glazen bol staan, helaas is hij stuk...

Kijk eens in de FAQ van dit subforum voor meer info over beepcodes. En als je hier hulp wilt, moet je toch echt volledige specs geven.

Wij tweakers doen elkaar trouwens continu de groeten dus hoef je dat echt niet onder iedere post te doen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.