[Bundelactie.nl] Ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• Merijn70
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-11 13:59
Ik heb in december 2006 via www.bundelactie.nl een 6MB adsl verbinding met bellen afgesloten en dit liep op zich allemaal redelijk probleemloos.
Bij de aanbieding van bundelactie.nl zou ik een gratis Logitech laser muis ontvangen. Jammer genoeg heb ik tot op heden niets mogen zien en loop ik ook steeds tegen dichte duren aan als ik ze wil bereiken. Ik heb al aardig zitten spitten via whois etc. maar het schiet allemaal niet echt op. Overigens heb ik wel in een mailtje van hun de bevestiging ontvangen van ontvangst van mijn eerste tiscali rekening dus daar kan het niet aan liggen. Ben benieuwd of er meer lotgenoten zijn. Het gaat mij er niet om bundelactie zwart te maken maar ik wil wel iedereen waarschuwen voor de slechte bereikbaarheid en service en dan vooral het niet nakomen van afspraken.

Edit:
6 Maart ook weer berichtjes gestuurd naar het e-mail adres dat op de site staat. Eindelijk wel reactie met allerlei verontschuldigingen omdat de muis niet meer leverbaar is. Of ik een ander cadeau wil... Ga daar waarschijnlijk wel mee accoord en ben benieuwd hoe het verder afgehandeld wordt.
Ook heb ik een mailtje gestuurd naar Tiscali en die bemoeien zich (terecht) niet met deze zaak omdat het niet hun aanbieding is.

Update:
11 Maart, Ik was denk ik weer te hoopvol want ondertussen wederom geen reactie meer van de heren van Bundelactie :(

[ Voor 25% gewijzigd door Merijn70 op 11-03-2007 14:37 ]

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

heb je al gebeld of de live-chat gebruikt? (http://www.bundelactie.nl/index2.php?pageid=310)

• Merijn70
Ik heb ze diverse mailtjes gestuurd met steeds een tussepoos van twee weken en heb vorige week ook nog live gechat via hun site. Er werd me toen wederom beloofd dat er nu echt werk van gemaakt zou worden. Het schiet echt niet op en ik ben ondertussen het vertrouwen in deze site al aardig kwijt.

Als ik bel met baZoeKa, hun Registrant wordt ik weer naar de site verwezen en ze kunnen me geen adresgegevens etc. verstrekken. Beide telefoonnummers op de site zijn slecht tot niet te bereiken.

• Merijn70
Ja? Weet niet precies wat hier te checken valt? Of post je die linkjes om meer traffic naar die sites te sturen? Lekker vaag zo'n reactie en draagt niet echt bij aan mijn probleem. Zoals ik al in mijn startpost aangeef heb ik al via whois onderzocht wie er achter deze sites zit maar ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. |:(

• Merijn70
Geen 1 april grap, kan ook niet want het is de 31ste maart maar vandaag kwam de postbode langs met een pakje met daarin een 2,5" HD van Freecom. Dit is het vervangende cadeau waarmee ik accoord was gegaan. Ga geen complimenten geven maar bundelactie heeft eindelijk na 4 maanden toch gedaan wat ze moesten doen. :P
Pagina: 1