[ASP] Output / HTML opslaan als txt bestand

Pagina: 1
Acties:

• Webdoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 04:19

Webdoc

Echte Männer fahren Mercedes

Topicstarter
Hallo. Simpele vraag.

Stel ik heb een URL:

http://www.mijnwebsite.com/ASPfile.asp?Var1=2&Var2=Blah

Nu wil ik het resultaat van die file (dus de klare HTML) als een txt file opslaan en/of als text in de DB opslaan. Ik heb gegoogled naar ASP Source Output save maar zoals je waarschijnlijk kan raden is het nogal lastig om voor dit de juiste bewoording te vinden. Ik kom er in ieder geval niet uit.

Als iemand weet hoe het moet OF hoe deze procedure heet zodat ik er naar kan zoeken - much appreciated :)

Dank, W

Uiteraard werkt het met de file component voor geen meter:

Set FileContents = objFSO.OpenTextFile("C:\pad\ASPfile.asp?Var1=2&Var2=Blah") geeft mij een error zoals ik al ook wel verwacht had...

SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:26

TeeDee

CQB 241

Dat doe je middels een HTTP Request

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

idd, maar waarom met winhttp :? ik gebruik altijd xmldom.
Verder zou ik zeggen; probeer eens een bestand op je schijf te renamen naar de naam die je wilt gebruiken en je krijgt een mooie popup welke characters je allemaal niet mag gebruiken in een bestandsnaam ;)
Als je dus b.v. het vraagteken gaat escapen in bestandsnamen en je wilt vanuit het ene html bestand naar het andere linken, zul je wel even met b.v. een regexp alle linkjes moeten aanpassen ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:26

TeeDee

CQB 241

j_du_pee schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:33:
[...]

idd, maar waarom met winhttp :? ik gebruik altijd xmldom.
Och, dat was de eerste hit die ik terugkreeg op asp101. Vandaar. Maar met de gegeven "zoekwoorden" kan de TS wel uit de voeten.
Verder zou ik zeggen; probeer eens een bestand op je schijf te renamen naar de naam die je wilt gebruiken en je krijgt een mooie popup welke characters je allemaal niet mag gebruiken in een bestandsnaam ;)
Als je dus b.v. het vraagteken gaat escapen in bestandsnamen en je wilt vanuit het ene html bestand naar het andere linken, zul je wel even met b.v. een regexp alle linkjes moeten aanpassen ;)
Als aanvulling: als je op die manier je output wil opvangen, dan zit je er gewoon fundamenteel naast mbt de werking van bijv. een .asp pagina.

[ Voor 63% gewijzigd door TeeDee op 06-03-2007 15:43 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Webdoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-03 04:19

Webdoc

Echte Männer fahren Mercedes

Topicstarter
Whaah!!! Echt UBER-BEDANKT mensen. _/-\o_ Dit is echt precies wat ik nodig had. You have no idea how much you helped me!!!

SuperMicro X11DAi-N Dual Gold 6140 36C/72T 320GB A2000 2x WD770 1TB, 4K + 2x QHD