Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ben ik het mee eens:
Een nieuwe / zustermodel. Dat zal dus betekenen dat het een nieuw model is en eigenlijk geen upgrade (althans zo vat ik het op).TOKYO – Nikon Corporation is pleased to announce the D40X, a new digital SLR incorporating a 10.2-megapixel CCD. The D40X is scheduled to launch worldwide at March 29, 2007 and is a sister model to the D40, which has a 6.1-megapixel CCD.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik zal het verduidelijken
Professioneel Hyves-weigeraar
En als je dan AF-S DX VR' aan '55-200mm f/4-5.6G IF-ED' toevoegt maak je helemaal af
(die AF-S en VR aanduidingen zijn cruciaal voor de lensbeschrijving).
Overigens lees ik de term 'ultrasone motor voor het eerst, mooi gevonden maar het dekt de lading niet helemaal, kenmerk van de SWM is stilte en snelheid (Silent Wave Motor).
Overigens lees ik de term 'ultrasone motor voor het eerst, mooi gevonden maar het dekt de lading niet helemaal, kenmerk van de SWM is stilte en snelheid (Silent Wave Motor).
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Ultrasoon komt waarschijnlijk van de Canon term "UltraSonic Motor".
Kan er trouwens bij cameraaankondigingen niet bijgezet worden wat het sensorformaat is? (ook bij de cybershotjes e.d.)
Kan er trouwens bij cameraaankondigingen niet bijgezet worden wat het sensorformaat is? (ook bij de cybershotjes e.d.)