opeens groepeerd outlook express mijn mail die binnen komt. Opzich wel handig alleen staan ze op datum van het eerste mailtje binnen een tread. Met als gevolg dat wanneer iemand reageerd op een mailtje van een week geleden het mailtje niet onderaan mijn berichten binnenkomt maar ergens halverwege, zodat je nu best lang moet zoeken. Heeft iemand enig idee hoe ik het groeperen uit kan zetten of hoe ik kan aangeven dat hij groepen mailtjes moet ordenen met de datum van het laatst binnnengekomen mailtje in plaats van de datum van het eerste mailtje. Alvast bedankt!
helaas was het maar zo simpel de gegroepeerde berichten blijven staan op datum van het eerste mailtje in een groep en niet op de laatste.schaduw schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:05:
bovenaan klikken op het kopje 'ontvangen'
Nog een keer erop klikken, dan wordt de volgorde omgedraaid (zie ook het driehoekje naar het kopje).
Dat snap ik maar dat werkt niet voor de groepeerde mailtjes. Die blijven op de datum van het eerste binnengekomen mailtje van de tread staan zodat als er binnen die tread een nieuw mailtje binnenkomt het mailtje niet boven of onderaan staat (hoe je het ook maar ordend) maar ergens halverwege op datum van het eerste mailtje van de tread.schaduw schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:19:
Nog een keer erop klikken, dan wordt de volgorde omgedraaid (zie ook het driehoekje naar het kopje).
Ohja, ik zie nu wat je bedoelt met gegroepeerd. Ik dacht dat je gesorteerd had op onderwerp. Via
Menu Beeld - Huidige Weergave - Groeperen op conversatie
kun je dit weer uitzetten.
tnx het is weer uit, werkt wel een stuk beter. Wel jammer dat het niet andersom werkt, dat hij de groepen sorteerd op de datum het laatst binnengekomen mailtje in plaats van op de datum van het eerste want dan zou het wel goed werken, tenminste voor mij.schaduw schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:34:
Ohja, ik zie nu wat je bedoelt met gegroepeerd. Ik dacht dat je gesorteerd had op onderwerp. Via
Pagina: 1