Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Ik heb zelf nie veel verstand van waterkoeling, maar ik vind het altijd ZWAAR kewl om te zien =) zo ook hier weer =)
Ennuh ff off-topic, die chrome orb die aan je gforce hangt he ? is die niet veel te zwaar voor je gforce ? Ik ben bang dat als ik mijn fop aan mijn tnt2 hang dat ie ombuigt =)
Hij was altijd al een beetje krom van de warmte het is een Creative Annihilator Pro 256
me die orb ben ik in staat om een geforce2 mx
een pak slaag te geven
Maar goed hij is niet te zwaar voor onder aan de kaart te hangen.
De Orb zit tegen het agp slot aan ,en daar zit zijn gewicht dus.
Thanx voor het Reply
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Verwijderd
Ik wil het graag gaan doen op mijn tbird 800, alleen moet ik ook weten of het koelblok wel op de kt7a past, omdat de twee pinnetjes zo aan de zijkant uitsteken.
De cpu is gewoon 22 graden door het water. Ook het mobo cq chipset is 22 graden
je ziet naast het waterblok een chipset fannetje
die hield hem dus op 22 graden toen de screenshot is genomen .
hij is nu 26 graden omdat ik al een uur of 3 draai.
wat de onderdelen betreft je ken alles vinden op http://www.ned-cool.nl/
Groeten
Verwijderd
Die plaatjes van je site vallen over de tekst heen.
Ik gebruik netscape op een sun ultrasparc (solaris)
Is zo'n zware pomp nu echt nodig?
Waar ik alles gekocht heb is nu wel duidelijk uit de vorige posting.Op maandag 05 februari 2001 13:34 schreef Wapzer het volgende:
Ik heb een paar vraagjes, waar heb je dat koelblok gekocht, en wat voor spullen heb je verder gebruikt, zoals welke pomp,....
Ik wil het graag gaan doen op mijn tbird 800, alleen moet ik ook weten of het koelblok wel op de kt7a past, omdat de twee pinnetjes zo aan de zijkant uitsteken.
Ze hebben verschillende maten en soorten waterkoel blokjes. Dus daar hoef je je eigen niet druk om te maken.
Gewoon een mailtje met de vraag welk blokje nu het beste is voor je mobo.
Wat de pomp betreft ,het is een vijverpomp met capaciteit van 1000 liter per uur.
Het merk staat er niet op maar reken maar op 200 gulden voor zo'n soort pomp.
Groeten.
als het water maar 15 graden is.
Ik koel niet extreem.
En de Mhz vind ik niet zo'n belangrijk punt,ik wil gewoon koel computeren
Sorrie ik ben niet zo'n html wonder
ik reken niet op een spark en of netschaap browser vandaag.
Verwijderd
Hoe heb je die gigantische Orb koeler op die videokaart gemonteerd?
Ik zit zelf ook te denken aan een grote koeler, omdat mijn V6800 ook tyfus heet wordt.
Grtzzz
Daarna op de chip geplakt met wat Epoxy.
Die 10 vinnen moesten eraf omdat hij anders tegen het agp slot kwam.
Nu zitten er dus nog 43 vinnen op,ruim voldoende om de kaart lekker koel te houden.
Verwijderd
Ik zit ook over waterkoeling te denken. Is een 100 l/u pompje niet voldoende?
Bij jou scheelt de proctemp en de kamertemp erg weinig.
Als mijn proc bijv 5 graden warmer dan kamertemp wordt vind ik dat ook best. Maar het is gewoon lekker stil. Ik wil ook geen peltier gebruiken.
Kun je wat advies geven?
Verwijderd
Ik ben nog iets op een radiator aan het verzinnen. Een die doormiddel van een 12 casefan direct naar buiten blaast dus de lucht van de radiator af te zuigen en zo 1 casefan over te houden en 1 op mijn GF2 mx. lekker stil en als die warmte van de proc direct wordt afgevoerd zijn meer fans ook niet nodig.
Je kan dan gebruik maken van een klein dompelpompje in een bakje water dat je bovenop je voeding kan plaatsen.
Ik ga alles zelf en goedkoop maken. Maar moet ff weten hoe zware pomp nodig is als je geen peltier gebruikt. De temp van mijn proc mag best 30C worden maar dan gaat ie wel over de 1100 Mhz!
Verwijderd
Ik weet dat oc-shop.nl alles verkoopt, ook ik complete kit. Ik vind ze echter vrij duur.
!!!!WAT????????Op maandag 05 februari 2001 13:48 schreef Speedy-J het volgende:
ik gebruik motherboard monitor als temp meter
De cpu is gewoon 22 graden door het water. Ook het mobo cq chipset is 22 graden
je ziet naast het waterblok een chipset fannetje
die hield hem dus op 22 graden toen de screenshot is genomen .
hij is nu 26 graden omdat ik al een uur of 3 draai.
wat de onderdelen betreft je ken alles vinden op http://www.ned-cool.nl/
Groeten
OMDAT IE 3 UUR DRAAIT????? EEN KWARTIER OF 3 UUR MAAKT NIKS UIT!!!! JE HEBT ALS TWEAKER STANDAARD }:0 DRAAIEN!!!!! (IK OOK ONDER BENCHMARKS)
KIJK ANDERS MAAR EENS NAAR DE DCP HITPARADE!!
Verwijderd
Greetz
En epsilon mag inderdaad zijn bek houden.
Ik draai wat ik zelf wil!
Boeit me eigelijk niet wat je zegt.
Toen ik me eerste comp had lag jij waarscheinlijk nog op je grote teen te zuigen