[XP SP2] Packard Bell Easynote MZ35-200 Wlan drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 1.319 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:12
Ik ben momenteel een laptop opnieuw aan het installeren (Packard Bell Easynote MZ35-200), maar ik zit met het volgende probleem want alle drivers heb ik gedownload (video, chipset etc).
Maar ik kan de drivers van de wlan die er standaard inzit niet krijgen, want op de site van Packard Bell zelf heb ik het serie nummer en product nummer ingevoerd en kreeg netjes te zien wat voor laptop het is en dergelijke, dus ik naar de download pagina en er zijn wel wlan drivers maar die werken simpelweg niet 8)7
Dus kan ik via bijv een programma zien wat voor ingebouwde kaart erin zit?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Hari-Bo
Net eventjes packard bell gebeld vertellen ze vrolijk dat de drivers het enkel doen met de home versie en niet de prof |:(

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Hari-Bo
Na eventjes via Google gezocht te hebben kwam ik op een site die ook drivers leverd voor de packard bell, blijkt het gewoon dat ze de verkeerde versie op de site hebben staan, want nu werkt alles naar behoren |:(
Al met al heel slordig van packard bell om alles af te schuiven dat het aan windows xp prof sp2 licht en dat ze daar geen ondersteuning voor leveren, blij dat het niet mijn laptop is :X