Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Net eventjes packard bell gebeld vertellen ze vrolijk dat de drivers het enkel doen met de home versie en niet de prof
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Na eventjes via Google gezocht te hebben kwam ik op een site die ook drivers leverd voor de packard bell, blijkt het gewoon dat ze de verkeerde versie op de site hebben staan, want nu werkt alles naar behoren
Al met al heel slordig van packard bell om alles af te schuiven dat het aan windows xp prof sp2 licht en dat ze daar geen ondersteuning voor leveren, blij dat het niet mijn laptop is
Al met al heel slordig van packard bell om alles af te schuiven dat het aan windows xp prof sp2 licht en dat ze daar geen ondersteuning voor leveren, blij dat het niet mijn laptop is