Ik heb nu al een tijdje een Asus P5B icm een E6300, en dit werkt perfect. Loopt al sinds de eerste dag zonder problemen. Nog nooit een vastloper / reboot gehad oid. Alleen nu zette ik maandagochtend mijn pc aan. Heb ik geen internet, @home eruit? Nope, mijn broertjes pc doet het wel gewoon, ook op mijn netwerkkabel (kabel goed dus) en mijn pc doet het ook niet op de kabel van mijn broertje. Alle drivers opnieuw geinstalleerd; ook geen effect. Na veel klooien en prutsen de laatste oplossing, nieuwe windows install, maar ook dit mocht niet baten. De netwerkkaart wordt wel gewoon herkend, drivers installeren zonder problemen, maar verbinding maken met het netwerk is niet aan de orde, het werkt gewoon niet. Ik zit nu met een usb wifi stock en dit werkt wel gewoon perfect (kan wel inloggen op het netwerk).
Voor de nieuwsgierigen, ja de proc is oc'ed naar 2.94 ghz, maar de pci lock staat aan op 33.33 mhz en pci-e lock op 101mhz. Ook de overclock terugzetten naar std en alles op auto instellingen werkt niet...
Is nu de lanpoort op het mobo defect? Of zijn er nog dingen die ik zou kunnen proberen voordat ik een RMA aanvraag doe? Alle hulp is welkom, want ik heb het niet zo op draadloos internet
sys-specs
E6300 @ 2.94 ghz
Asus P5B
Corsair XMS 2x512twinx 5400C4
Seagate Barracude 7200.10 250Gb
Club-3D 7950GX2
Voor de nieuwsgierigen, ja de proc is oc'ed naar 2.94 ghz, maar de pci lock staat aan op 33.33 mhz en pci-e lock op 101mhz. Ook de overclock terugzetten naar std en alles op auto instellingen werkt niet...
Is nu de lanpoort op het mobo defect? Of zijn er nog dingen die ik zou kunnen proberen voordat ik een RMA aanvraag doe? Alle hulp is welkom, want ik heb het niet zo op draadloos internet
sys-specs
E6300 @ 2.94 ghz
Asus P5B
Corsair XMS 2x512twinx 5400C4
Seagate Barracude 7200.10 250Gb
Club-3D 7950GX2