Toon posts:

Hoe krijg ik access tot oude docs van Vorige Vista install

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows Vista op een andere schijf opnieuw geinstalleerd. Maar kan nu niet meer bij de documenten van de vorige Vista install. En natuurlijk heb ik gezocht in de USER map. Hij zegt eerst dat ik er geen toestemming voor heb en daarna laat hij alleen lege mappen zien. Heeft iemand daar een oplossing voor?

Ik wil gewoon mijn documenten terug....

Het kon namelijk wel toen ik hem herinstalleerde op dezelfde schijf. Toen kon ik er wel gewoon bij...

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:31
probeer "eigenaar" te worden van de map waar je niet bij kan.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het eerste wat ik geprobeerd heb. Maar kan op geen enkele manier control krijgen over die map. De hokjes willen niet aangevinkt worden. Tips?

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-02 20:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Knoppix?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:38:
Dat is het eerste wat ik geprobeerd heb. Maar kan op geen enkele manier control krijgen over die map. De hokjes willen niet aangevinkt worden. Tips?
Vinkjes? Volgens mij probeer je de rechten aan te passen, dat moet ook gebeuren, maar je moet ook Take Ownership doen. Je moet dus eigenaar worden van die map, en daarna kun je de rechten aanpassen van de map, de hokjes aanvinken dus.

Hier zie je een uitleg van Microsoft hoe je Take Ownership moet doen:
http://support.microsoft.com/kb/308421

Ik hoop dat je hier wat aan heb, succes!

Rick