Beste gratis streaming video host?

Pagina: 1
Acties:

• De Uitsmijter
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 09:59
Weinig professioneels aan deze vraag: ik ga graag met grote groepen op wintersport. Na afloop is het erg leuk om al het foto- en videomateriaal te monteren. Om iedereen te laten meegenieten is het fijn om dit filmpje (15 minuten) dan het web op te slingeren. Tot zover geen enkel probleem. Het punt is dat Youtube en Google een baggerresolutie en geluidskwaliteit leveren. Ik weet, voor niks gaat de zon op, maar kent iemand een gratis videosite, die een betere resolutie levert?

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-11 17:20

Foamy

Fulltime prutser

Heb je zelf überhaupt al rondgekeken? Lijkt me dat je met een beetje google-werk vast wel wat kunt vinden...

blub

• De Uitsmijter
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 09:59
Zekers! Google en Wikipedia helpen enigzins, maar ik heb nog niks echt goeds gevonden. livevideo.com heeft wel een goede geluidskwaliteit maar het beeld is niet veel beter dan van de bekende grote reuzen. Ik hoopte eigenlijk op een gouden tip van iemand ;)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
zo slecht is youtube echt niet, ik zie het vaak genoeg dat het strak genoeg is voor de gebruikte resolutie. zie http://www.google.com/sup...?answer=55745&topic=10526

PSN: djmurcielago