Windows Vista lijkt vast te lopen

Pagina: 1
Acties:

• Proudman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
Beste mensen,

Zoals jullie merken heb ik een vaag probleem met Windows Vista Ultimate. Toen ik het installeerde liep alles lekker, maand later:

Elke keer als ik een nieuwe explorer window open blijft het 7 seconde hangen. Dit is ook te merken bij office programma's als outlook. Ook heeft skype hier last van. Wat kan het zijn?

Eerst dacht ik dat ik een geheugen probleem had, maar ja 2 gig is wel voldoende en een maand geleden ging het goed. Ik heb mijn systeem al gedefragmenteerd, zonder verbetering.

mvg

Pavel

Verwijderd

Ja how wacht even! 2 gb is misschien wel genoeg maar check die geheugens eens op fouten. doe dit doormiddel van memtest onthoudt daarbij wel dat je PER geheugen bank moet testen anders gaat het fout.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat had je zelf al geprobeerd :?
Is er software die je geinstalleerd hebt waarna de vastlopers begonnen?
Al gescand op virussen / spyware :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Proudman
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05-2025
Ik zal thuis wel kijken, maar eerlijk gezegt denk ik niet dat dat het is. Geheugen fouten zijn toch erger dan een simpele vastloop van 7 seconde bij internet explorer en outlook.

Misschien eens betere virus scanner erop gooien, gezeik van onecare ben ik zat, thnx. Zal het vanavond uitproberen :)

[ Voor 25% gewijzigd door Proudman op 06-03-2007 11:58 ]

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Zet alle scan software eens uit. En kijk in je msconfig of er geen rare processen draaien die daar niet in thuis horen. Kijk eens hoe het met je virtual memory gesteld is, en kijk hoeveel ruimte je nog hebt op de schijf waar je virtual memory vanaf draait.