Zoomvenster in Access 2003 opent niet

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Topicstarter
Met Shift-F2 kan je in Access een zoomvenster open, waarmee je het onderliggende veld in een groter tekstvak krijgt. Nu is van het ene op het andere moment deze functie ermee opgehouden :/ Deels dan 8)7

Als ik als een willekeurige gebruiker het zoomvenster wil gebruiken, gaat dit probleemloos. Onder mijn eigen account, however, krijg ik deze foutmelding:
Het zoom-venster kan niet worden geopend.

De invoegtoepassing Utility.mda ontbreekt of is gewijzigd. Voer Setup van applicatienaam of Microsoft Office opnieuw uit om applicatienaam opnieuw te installeren.
Ik heb:
• Office opnieuw geinstalleerd.
• Mappen in m'n profiel verwijderd die ruiken naar Access of Office.
• In het register (HKCU) gezocht naar sleutels die iets met utility.mda oid te maken hebben.

Iemand nog 'n tip? Of nog beter: het verlossende antwoord?

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 09:39

PromoX

Flying solo

Utility.mda staat wel onder 'invoegtoepassingenbeheer' en is ook actief? (menu 'extra', 'invoegtoepassingen')

Dit onder Access 2000; ik ga er even vanuit dat dit in 2003 niet veranderd is.

And I'm the only one and I walk alone.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Topicstarter
Ohja, dat had ik ook al geprobeerd, zonder succes.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Topicstarter
* kenneth schop

Verwijderd

help->info->uitgeschakelde items?

edit:bekijk ook eens ACC97: "Microsoft Access Can't Open the Zoom box" Error Message

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2007 14:27 ]

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Topicstarter
:o

:>

*O*

Pagina: 1