Mogelijk goed nieuws voor de Renegade fans onder ons:
, vind ik het wel de moeite waard om hierover een nieuw topic te openen. Het lijkt me leuk om hier te discussiëren over mogelijke verbeteringen en veranderingen voor Renegade 2.
Ik zelf vond het grote manko dat je toendertijd een hele slechte fps had als je online ging spelen. Hier was zowel de 3d-engine debet aan als de online-structuur van westwood.
Het 3d-engine probleem hebben ze in ieder geval al mooi opgelost door de crysis-engine te patenteren.
Het lijkt er dus op dat EA het C&C genre volledig nieuw leven inblaast
, naast het binnenkort te verschijnen C&C3.
Omdat ik zelf vroeger een groot Renegade fan was en eigenlijk nog steeds benC&C Renegade 2 met Crysis-engine in de maak
Gerucht | 6 maart 2007 - Volgens onbekende, maar dichte bronnen bij EALA bestaat er de kans dat een Command & Conquer Renegade 2 op komst is. EALA zou namelijk recentelijk het idee hebben uitgewerkt, om de Crysis-engine te gebruiken voor een nieuwe FPS in het C&C universum.
Hoewel het allemaal pure speculatie is, zijn de kansen extreem hoog volgens de bron; het is echter afwachten of het zal gaan om een opvolger van het geflopte Command & Conquer: Renegade of een totaal nieuw C&C-concept.
bron
Ik zelf vond het grote manko dat je toendertijd een hele slechte fps had als je online ging spelen. Hier was zowel de 3d-engine debet aan als de online-structuur van westwood.
Het 3d-engine probleem hebben ze in ieder geval al mooi opgelost door de crysis-engine te patenteren.
Het lijkt er dus op dat EA het C&C genre volledig nieuw leven inblaast