[PC] C&C Renegade 2 coming!?

Pagina: 1
Acties:
  • 743 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Mogelijk goed nieuws voor de Renegade fans onder ons:
C&C Renegade 2 met Crysis-engine in de maak
Gerucht | 6 maart 2007 - Volgens onbekende, maar dichte bronnen bij EALA bestaat er de kans dat een Command & Conquer Renegade 2 op komst is. EALA zou namelijk recentelijk het idee hebben uitgewerkt, om de Crysis-engine te gebruiken voor een nieuwe FPS in het C&C universum.

Hoewel het allemaal pure speculatie is, zijn de kansen extreem hoog volgens de bron; het is echter afwachten of het zal gaan om een opvolger van het geflopte Command & Conquer: Renegade of een totaal nieuw C&C-concept.

bron
Omdat ik zelf vroeger een groot Renegade fan was en eigenlijk nog steeds ben 8) , vind ik het wel de moeite waard om hierover een nieuw topic te openen. Het lijkt me leuk om hier te discussiëren over mogelijke verbeteringen en veranderingen voor Renegade 2.

Ik zelf vond het grote manko dat je toendertijd een hele slechte fps had als je online ging spelen. Hier was zowel de 3d-engine debet aan als de online-structuur van westwood.
Het 3d-engine probleem hebben ze in ieder geval al mooi opgelost door de crysis-engine te patenteren. :9

Het lijkt er dus op dat EA het C&C genre volledig nieuw leven inblaast :) , naast het binnenkort te verschijnen C&C3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Renegade was idd een vet spel!
Heb het destijds veel gespeeld, alleen was het jammer dat het spel behoorlijk beperkt was en dat er zoveel lui in zaten die niet wisten wat ze moesten doen. Verder was het aardig laggy.

Unreal tournament kwam daarna met zo'n zelfde soort modus. Deze vond ik vele malen beter.
Maar het zou gaaf zijn als er een opvolger komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Met crysis engine nog wel! Laat maar komen die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik snap niet waarom die oorspronkelijke RTS makers zich altijd gaan bezighouden met andere spellen...zoals Renegade....volgens mij was Renegade ook helemaal niet zo'n succes als je t mij vraagt...
net als bij Blizzard...maken ze van Starcraft een FPS-achtige game (Ghost, die nog niet eens uit is)
en van Warcraft, maken ze World of Warcraft...
vind het maar verneukerij om eerlijk te zijn....beter blijven ze hun aandacht richten op strategy...er zijn al genoeg goede fps games enz.
maargoed wie weet, met een Crysis engine wordt datmisschien nog wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd. Ik moet zegggen dat ik het idee erg leuk vond, dat je zelf tussen je powerplants en warfactory's kon wandelen. Maar de uiteindelijk game vond ik echt een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Vond Renegade wel stoer om te spelen, eindelijk in een Mammoth tank rijden >:)
Helaas waren de tactics niet altijd om over naar huis te schrijven, een goed opgezette rush je het was over en sluiten. Van mij mag zo'n potje wel wat langer duren :)
En inderdaad de fps en ping, standaard laggy :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 14:43
Van wiki
Renegade 2 (Cancelled)
Command & Conquer: Renegade 2 was to be another first-person shooter game using an updated version of the "Westwood 3D" engine. Renegade 2 was going to be a link between the Red Alert and Tiberian series. It was presented to Electronic Arts and cancelled due to either or both, less than satisfactory sales of Renegade and the bumpy situation of the studio being consolidated into EA Pacific at the time.

It is hoped that as EA Games initially canceled Command & Conquer 3 and have now revived it under the name of Command & Conquer 3: Tiberium Wars, that Renegade 2 may be revived and produced in the future.

[edit] Command & Conquer: Continuum (Cancelled)
Command & Conquer: Continuum was to be Westwood's second MMORPG, developed on the "Westwood 3D" engine, set in the Tiberian Universe. It was canceled, due to the termination of Westwood Studios in 2003. As said by Adam 'Ishmael' Isgreen and Rade Stojsavljevic, it was supposed to be a non-stand-and-swing MMORPG, featuring:

Instanced "crisis zones" in it, hubbed flight routes, scripted boss battles, and a lot of other ideas that have shown up in all the MMORPG since.
GDI, Nod, Mutants and CABAL. Scrin to be added later. Los Angeles half underwater, Area 51, Dino island, Newark airport, a mutant city and lots more.
Fluid and movement-oriented combat, rather than most MMORPGs. Range was important for weapons use, and there were layers of counters for the weapon types.
Creatures that had many console-game-boss sensibilities, in that you could expose weaknesses on them and then hit those for extra damage.
Ideas that are just now starting to be seen in MMO games.
A moving and evolving Tiberian world, where the players could play a great role in the entire story.
dus ze waren al bezig met concepts toen het nog Westwood was. Maar sinds dit bedrijf niet meer bestaat zijn deze ideeen opgegeven, maar zoals nu al blijkt dus nog niet compleet vergeten!!!

Wel beter ook was Renegade nooit een suc6 toch vond ik het wel een aardig spel!
En wellicht een MMORPG in de toekomst :P???

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Thrills33ka schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:26:
ik snap niet waarom die oorspronkelijke RTS makers zich altijd gaan bezighouden met andere spellen...zoals Renegade....volgens mij was Renegade ook helemaal niet zo'n succes als je t mij vraagt...
net als bij Blizzard...maken ze van Starcraft een FPS-achtige game (Ghost, die nog niet eens uit is)
vind het maar verneukerij om eerlijk te zijn....beter blijven ze hun aandacht richten op strategy...er zijn al genoeg goede fps games enz.
Het idee is toch supergaaf, dat vind ik dan toch. Lekker door een basis heen rennen >:)
Daarbij is world of warcraft een ubersucces en is Ghost gecancelled.

Renegade was idd. niet zo'n succes, het heeft er zelfs o.a. voor gezorgd dat westwood financieel er erg slecht voor kwam te staan. Maar de reden dat het geen succes was in mijn ogen, is omdat de singleplayer gewoon niet boeiend was. Die kon absoluut niet concurreren met andere fps'en. De multiplayer daarentegen was erg vooruitstrevend. Volgens mij was het de eerste game die fps en voertuigen combineerden. Het grote nadeel van de multiplayer was dat het voor de meeste mensen in die tijd niet te spelen was omdat je een fps had van 15 ofzo.
Het is dan ook te hopen dat ze in Renegade 2 het singleplayergedeelte helemaal laten schieten en zich volledig op multiplayer richten.

edit:
Herinner me ineens waarom ik Renegade soms beu was. Je had vrij weinig maps en de maps waren allemaal ongeveer even groot. Ik vond het jammer dat er niet wat grotere maps tussen zaten, zodat je ook tactischer kon spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Gurneyhck op 06-03-2007 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wellicht een tikkeltje offtopic, maar Ghost van Blizzard hebben ze volgens mij helemaal gecancelled. Kwam niet door de interne kwaliteitstesten heen. WoW is gezien het succes nou niet echt verneukerij (er is in elk geval geen slecht spel mee geleverd, terwijl het toch een ander genre game is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
ik snap niet waarom die oorspronkelijke RTS makers zich altijd gaan bezighouden met andere spellen...

tekst
De reden daarvoor is eigenlijk vrij simpel. Alleen blizzard en westwood hebben dit gedaan namelijk. Beide omdat ze een wereld hadden gecreëerd die heel erg goed aansloeg/aanslaat bij het publiek. De tiberium-wereld en de orc-human-wereld zijn toch één van de bekendere settingen in de gamewereld. Waarom hier niet een hele game-franchise omheen bouwen? Zo kan iedereen deelnemen in die wereld en niet alleen gamers die RTS'en leuk vinden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
rodie83 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 11:40:
[...]

Wellicht een tikkeltje offtopic, maar Ghost van Blizzard hebben ze volgens mij helemaal gecancelled. Kwam niet door de interne kwaliteitstesten heen. WoW is gezien het succes nou niet echt verneukerij (er is in elk geval geen slecht spel mee geleverd, terwijl het toch een ander genre game is).
Sterker nog, Blizzard heeft Ghost door een ander bedrijf (Nihilistic) laten maken.....
Dat bleek niet te lopen en hebben ze de opdracht doorgegeven aan Swinging Ape.

Die zijn overigens later ingelijfd als divisie van Blizzard.
Echt gecancelled is het niet, het is meer het koelkast verhaal. Omdat ze in de next gen generatie van consoles meer heil zagen. Nou ja, zeg maar rustig gecancelled dus :')

Ontopic, Renegade vond ik zelf oersaai, het idee was goed, de uitwerking een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Dus er zijn fans van Renegade? Dit is nieuw voor mij. Ik vond het een enorm saaie game die absoluut niks nieuws bracht in het FPS-genre. Matige gameplay, matig verhaal, matige graphics, matig geluid, enz enz. Veruit het dieptepunt in de C&C-reeks wat mij betreft. In Multiplayer heb ik hem niet gespeeld, maar het was voornamelijk als single-player spel bedoeld, en faalde daarin behoorlijk vind ik.

Een tweede deel kan echter wel wat worden, want het idee achter Renegade is erg goed. Een FPS in het C&C-universum leek mij toendertijd ook al erg leuk, maar de uitwerking was helaas belabberd. Als ze het goed aanpakken kan dit wel wat worden, maar dan is er meer nodig dan de Crysis Engine alleen. Zonder een uniek en meeslepend verhaal, enkele nieuwe of vernieuwde gameplay-elementen en veel afwisselende actie zou het weer exact hetzelfde worden als de eerste Renegade, zij het met vette graphics.

Maar goed, eerst maar eens afwachten of het gerucht überhaupt op waarheid berust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgertje84
  • Laatst online: 04-06 14:43
ik zie nu al de tiberian wereld voor me in de crysis engine... dat moet gewoon een werleds plaatje zijn.... als je daar ven bij stil staat :P

ik ben fan van CnC maar niet van Renegade om zelfde reden als andere al zeggen. Maar ben benieuwd wat ze voor elkaar kunnen krijgen. Nu maar eers ff wachten op CNC3 en lekker die spelen :P daarna crysis..
dan bedenken hoe renegade 2 eruit kan zien met die engine na crysis uit te hebben gespeeld
denkend aan de mogelijkheden met de Scin in Renegade 2 moet dat een mooi plaatje worden.
als ze nu maar ook denken aan de gameplay en storyline ipv alleen de graphics :)

Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Renegade i wat mij betreft een topgame, een vervolg is erg welkom.
Renegade shined overigens in multiplayer, als je dat niet gespeeld hebt kun je echt niets zeggen van de game imho.

Niets nieuws? Gebouwen die mogelijkheden geven voor bepaalde keuzes, Rijdende voertuige, vliegende voertuigen een harvester die beschermt moet worden voor inkomen. Volgens mij is de gameplay zelfs nu nog uniek.Het verhaal is mischien wat zwak maar daar speel ik een multiplayer game ook niet voor? Geluid is C&C style.
Dieptepunt in de C&C serie is absoluut Generals.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42
Hoop dat dit wat wordt (als het überhaupt waar is ;)), vooral met de Crysis engine.

De multiplayer was wel vet, ff op een lannetje tussendoor ofzo (overigens geen last van lage fps, misschien alleen online?) maar de sp wat minder, die heb ik daarom ook niet echt veel gespeeld.
Ook waren de maps inderdaad wat klein; ff een stukje lopen en je was zo bij de basis van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, als ze de graphics, het geluid, het verhaal, de gameplay, de besturing, de stabiliteit, de multiplayerlag, de matige inleving in de C&C wereld, de slechte setpiece battles, de matige integratie van RTS elementen in de FPS game en de fluttige uitvoering van de Tiberium beestjes in deze versie goed doen kan het best wel een gave game worden.
Maar het doel van een FPS als deze moet zijn datje een gave FPS maakt, die je éxtra gaaf maakt door het verhaal in het C&C universum te zetten en daar je omgeving op aan te passen. Wat NIET werkt is dat je een FPS game met de spelmethode en -elementen van gewoon RTS-C&C maakt.
De Jedi Knight serie en X-Wing en TIE-Fighter van StarWars waren prima voorbeelden van spellen die opgezet waren om gewoon goeie spellen te zijn, en dan nog serieus opgehemeld werden door he tin een bekende omgeving te zetten. Renegade is meer een voorbeeld van wat je krijgt als je geen inspiratie hebt en een beperkte, voorgedefinieerde bak met speelgoedjes krijgt waar je een game van moet bouwen. Dawerruk'nie noemen ze dat in Brabant.

Ik hoop trouwens dat dit een vet spel wordt dat er echt komt, want het zou geniaal kunnen wezen. Maar ja, EA heh... kans is groot dat het een massa-melkkoe product zal worden, met bugs, slechte performance, geen support of zo weinig dat het niet helpt, en na een jaar ineens geen online server meer te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Ben benieuwd of EA renegade 2 gaat gebruiken om het gat tussen Red Alert 2 en Tiberium Dawn (C&C1) te vullen. Dit was namelijk de oorspronkelijke bedoeling.
Ik denk zelf dat ze het niet gaan doen, omdat ze dan niet echt meer "plek" hebben voor Red Alert 3 in de tijdbalk.
Het zou wel cool zijn als ze het toch doen, dan krijg je units van zowel gdi/nod als allies/soviet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Gurneyhck schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:29:
Ben benieuwd of EA renegade 2 gaat gebruiken om het gat tussen Red Alert 2 en Tiberium Dawn (C&C1) te vullen. Dit was namelijk de oorspronkelijke bedoeling.
Ik denk zelf dat ze het niet gaan doen, omdat ze dan niet echt meer "plek" hebben voor Red Alert 3 in de tijdbalk.
Het zou wel cool zijn als ze het toch doen, dan krijg je units van zowel gdi/nod als allies/soviet >:)
Er is geen gat tussen de Tiberian en RA reeks. Ze hebben namelijk niets met elkaar te maken. Op een flauwe cameo van Kane in RA1 :+
Net zoals Generlas niets maar dan niets met tiberian te maken heeft. Sterker nog, daar hadden ze dat "C&C" er rustig af mogen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Red Alert is all about de timechange, sooner or later time will tell ...

Ik zie ook niet waarom er een relatie nodig is.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Pheno79 schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:06:
[...]

Er is geen gat tussen de Tiberian en RA reeks. Ze hebben namelijk niets met elkaar te maken. Op een flauwe cameo van Kane in RA1 :+
Net zoals Generlas niets maar dan niets met tiberian te maken heeft. Sterker nog, daar hadden ze dat "C&C" er rustig af mogen halen :)
Er zijn toch allerlei hints naast Kane dat red alert voor tibeiran dawn afspeelt. Tijdsgewijs klopt dit ook. En het is ook een feit dat de gecancelde Renegade 2 (die van westwood dus) het gat tussen de reeksen zou opvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog dat dit het eerste spel is wat ik online in multiplayer deed en ik heb er best leuke herinneringen over.. lekker met de Stealth solider (? weet de naam al niet meer :P) een beacon plaatsen en dan zag je de andere superlang zoeken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hij komt niet alleen eventjes langslopen, maar hij stelt zelfs voor om samen de Brotherhood of NOD op te richten in RA1. De verhaallijnen lopen wel degelijk even door elkaar, maar het kan zomaar zijn dat je in / vanaf RA2 opeens in een andere tijdlijn speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Stealth Black Hand (SBH)

Dat vond ik idd. ook het leukste om te doen ja. Vooral met een team 3 nukes tegelijk plaatsen was echt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond en vind Renegade eigenlijk een vet spel. Het mag op veel plaatsen niet briljant zijn maar ik vond de singleplayer erg leuk en de multiplayer nog leuker. Lekker actie verhaal, goede C&C sfeer en naja, best mooie locaties. Ik vond de dam, het dorp en de submarine erg leuk eigenlijk. Je zag overal mannetje rondlopen en tanks rondrijden uit het strategie spel wat het erg leuk maakte. De filmpjes waren helaas met behulp van de 3d engine opgenomen wat het niet erg mooi maakte maar ik vond het wel erg leuk. Wat mij betreft de C&C titel wel zeker waard.

Ik snap niet wat mensen bedoelen met het gat tussen RA2 en C&C:TD. Die twee hebben absoluut niks met elkaar te maken. RA2 is gewoon een leuk spel met een comisch maar flinterdun verhaal. C&C is veel serieuzer bedoeld en heeft ook een veel sterker verhaal. Voor zover ik weet is RA1 echter (welke wel serieus is) wel de basis voor beide verhaallijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 15:36:
[...]

Hij komt niet alleen eventjes langslopen, maar hij stelt zelfs voor om samen de Brotherhood of NOD op te richten in RA1. De verhaallijnen lopen wel degelijk even door elkaar, maar het kan zomaar zijn dat je in / vanaf RA2 opeens in een andere tijdlijn speelt.
Dan had hij de Iron Curtain ook wel even kunnen houden ;)
Ik vond het iig een flauwe toevoeging, om alleen maar verwarring te stichten.

Nu zijn de geruchten als: Kane had de toekomst gezien, dus heeft de Chronotrigger gejat en is wat in de tijd gaan rommelen. Straks blijkt Yuri ook een NOD aanhanger, die in de alternatieve tijd door Kane is gezet.

Soaps zijn er niets bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Nu maar hopen dat ze niet een BF2 engine gebruiken en dan gewoon wat C&C models er in gooien. Astennu denkt aan Battlefield 2142.

Alle games die EA de laatste tijd uitbrengt zijn echt zo brak en brengen niet veel nieuws. En hebben slechte support. Ik wil westwood enz terug.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
[...]

RA en C&C hebben wel degelijk iets met elkaar te maken gehad tot ra2 ;) zie wiki er maar eens over.
bij ra2 is het eigenlijk al weg gezakt de link, had geloof ik ook iets met EA te maken. nu met C&C3 eraankomend en wat er van bekend is is er ook geen link meer tussen tiberian wars en z'n voorganger TS. dus wat dat betreft kunnen we een doorgaand en aansluitend verhaal wel afschrijven voor de toekomst @ C&C (ben ik bang). betekend niet dat alle verhalen slecht zullen zijn maar iig gewoon meer als solo staand uit komen.

naja tot zover mensen die RG1 sp compleet stom en flauw vonden, heb ik het idee dat die mensen er compleet verkeerd naar kijken. het is niet bedoeld als verder gaand verhaal op TS of tijdends TD maar gewoon een 'parodie' op het verhaal met wat leuke extra weetjes over GDI en NOD er in. zoals NOD tiberian expiromenten, kijkje achter de schermen tussen de Blackhands van NOD en lekker rond knallen :p
verhaal is het spel nooit op gemaakt, verder graphics zijn niet geweldig maar goed genoeg, geluid is ook normaal met leuke sound effects en goede klepacki muziek, multiplayer is helemaal leuk met BASE to BASE op de ma pdesign fouten hier en daar na en natuurlijk de lag die zowel van host als EA server komen incombinatie met de iingebouwde lag die mp heeft :X (Zelfs lan wil welleens laggen nml). ik zou zeggen voor verbetering in RG2,... poets de engine wat op, leuke nieuwe one-liners. zelfde figuren in het spel houden (tja nieuwe bekende kan ik me niet echt voorstellen tenzij het in TS tijd af speelt waat ze mc'NEil kunnen nemen eventueel of ghoststalker en nog een aantal bekende.)
nieuwe maps waar iets beter naar design gekeken moet worden ivm met base to base attacks, tunnel beacons en harvester walking (blijft een leuke als SBH, 't werkt keer op keer als er naast de toren onverwacht een nuke ligt ^^')

naja het blijft speculatie, hoop dat er wat van waar is. RG heeft geen sterk verhaal nodig zolang er maar weer leuke C&C elementen in gemixt zijn en een goede gameplay. als FPS/3d shooter was Renegade wel degenlijk geslaagd in mijn ogen, speelde lekker, snel, leuk en op hard is de sp nog best een uitdaging (missies zonder dood gaan en relaod te doen :P)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
nu lees ik dit en nu moet ik renegade weer installeren :P Hopen dat dit waar is, was een leuk maar ondergewaardeerd spel.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Biobakker schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 20:20:
nu lees ik dit en nu moet ik renegade weer installeren :P Hopen dat dit waar is, was een leuk maar ondergewaardeerd spel.
Ik zou best nog wel eens CNC1 willen doen, ik begreep dat er een Decade uitvoering was, draait deze onder XP?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
FragNeck schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:24:
[...]

Ik zou best nog wel eens CNC1 willen doen, ik begreep dat er een Decade uitvoering was, draait deze onder XP?
C&C1 is ook onde xp te draaien door middel van een XP patch (iig voor ra1 is er een voor TD ook geloof ik :P). bij the first decade zat die patch er geloof ik al bij (not sure).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
daves2hd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:33:
[...]

C&C1 is ook onde xp te draaien door middel van een XP patch (iig voor ra1 is er een voor TD ook geloof ik :P). bij the first decade zat die patch er geloof ik al bij (not sure).
Ok, maar is het ook speelbaar, ik dacht dat je toendertijd een ini file moest wijzigen om de resolutie aan te passen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:42
FragNeck schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:24:
[...]

ik heb TFD (The First Decade), alle spellen werken prima onder windows xp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
http://www.dice.nl/Trouble/trouble_C&CRA.htm <-= voor ra1
http://planetcnc.gamespy....ianDawn.Detail&id=5#Files <-= C&C-TD (denk ik nog niet getest, die andere klopt wel)

misschien leuk eens een Renegade avontje te plannen met GoTers op een bepaalde server of een gample op te zetten er voor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*beetje offtopic:
Ghost is volgensmij niet in de koelkast gezet maar eerder de diepvries. zeg dus maar gerust zo goed als ge-cancelled.

World of Warcraft is helemaal niet een nieuwe genre voor blizzard. het is MMORPG oftewel Massive Multiplayer Online Role Playing Game. en het RPG gerne is juist een van de grote gerne waar blizzard goed in is. zo zit Warcraft3 vol met RPG ellementen en Hero's en niet te vergeten de Diablo trilogie waar ook een 3e deel van in de maak is. ook heeft blizzard wel degelijk ervaring met het het netwerk gedeelte middels battle.net waar ze als in 1994 mee zijn begonnen, mischien alleen de schaal is nieuw.

WoW = Warcraft Lore + Diablo RPG + Battle.net = Success verhaal.

*ontopic:
Ik heb de originele regenegade 1 wel eens gespeeld maar ik kan niet zeggen dat het echt iets was. het had wel de geweldige C&C sfeer maar de gameplay was wazig en onoverzichtelijk.

ik had nooit het gevoel dat er echt oorlog werd gevoerd. je had gewoon GDI en een NOD basis en een stel commado's die voor de werkelijke actie zorgden. alsof er een cease-fire was getekend. saai dus.

Renegade was zeker niet de beste game uit de Westwood studio's. ook was de enigste ervaring die ze hadden met iets wat er dan ook maar op leek, dune1 maar dat zou ik eerder in het gerne advanture neerzetten.

ook EA kenende zal dit spel niet worden ontwikkeld door het originele WestWood want na de overname is WestWood gewoon letterlijk doodgebloed. volgensmij staat er niet 1 lid op personeels lijst die origineel aan de C&C reeks heeft gewerkt. nja mischien de koffiedame dan.

dat kan goed zijn, want WestWood heeft het FPS gerne niet helemaal begrepen met Renegade 1 en dus, zeker als de waar is dat ze de Crysis engine gaan gebruiken en een team hebben dat wel een goede first-person game kan maken, dan kan Renegade2 zeker waarmaken wat Renegade1 had moeten zijn.

ik wacht het af, net zoals met C&C3. het zijn toch echt geen WestWood games maar het belooft wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Westwood members namen op staande voet onslag toen EA ze opkocht en vertelde dat ze naar EA HQ moesten moven. op 12 members na, dat naar koste tijd er nog maarr 8 waren, daarna 6 tegen de tijd dat generals uit kwam 2 geloof ik :p atm zijn het er idd letterlijk 0 al een tijdje.

overzichtelijk, mja true het was niet altijd even goed in elkaar gezet, maar zei dat dat level design wel een verbetering kon gebruiken. verder was het wel goed speelbaar, ik speel zelf meestal met third person vieuw omdat ik het makkelijker vind aimen en je als Steath Blackhand ed meer overzicht hebt over wat er om je heen gebeurd en of je ergends langs kan sneaken ed. met third person vieuw zijn overzicht probleme op zich opgelost :p
ook verhaal was nooit als sterk punt bedoeld in het spel, het ging meer om het introduceren van karakters, C&C weetjes en wat NOD en GDI achter de schermen aan het doen waren. een opvullinkje, en dan is het inderdaad dat jij hier als Commando eventjes het begin tot het eind in de tempel of NOD praktisch NOD verslaat. oorlog gevoel zit er verder wel in vind ik, op sommige maps waar een invasie of aanval bezig is vliegen de orca's, transports, apache's om je oren en overal schiet geluiden ed ^^; maar actie is vooral op jou als speler gericht niet op de omgeving, had beter gekund maar voor z'n tijd best goed (rekenen aan tijd gebrek die WW had omdat ze eerst de game af hadden toen weer uitgesteld omdat ze nieuwe engine ofzo gingen gebruiken :p en EA zat aan de deur te kloppen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zou inderdaad best gaaf zijn geweest als je een beetje vrij over de map kunt lopen terwijl GDI en NOD het met mekaar uitvechten. dan krijg je echt het gevoel dat je van het RTS nivo naar het FPS of RPG nivo bent gegaan. en als je daden dan ook nog echt invloed hebben over de uitkomst van de slag dan zou dat het verhaal pas echt compleet maken. de enige game die dat een beetje doet is spellforce of de nog oudere battlezone.

combineer dat met een next-gen engine zoals Crysis, UT3 of Source en je hebt een pracht game. nou alleen nog hopen dat EA er niet weer een bug-game van maakt die pas na een jaar met tig patches een beetje goed loopt.

toch is het best nog wel knap dat ze uberhaupt een game hebben kunnen releasen in die laatste donkere uren van het ooit zo legendarische WestWood Studio's. ik geloof dat veel van de developers immidels Petroglyph hebben opgericht waar ze Star Wars - Emipre at War hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
Op deze site kun je een filmpje van Renegade 2 (de gecancellede versie) zien.

edit: Zier er een beetje console-achtig uit :? Verder zie je wel dat ze dezelfde engine hadden gebruikt.

[ Voor 26% gewijzigd door Gurneyhck op 07-03-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
Gurneyhck schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 11:03:
Op deze site kun je een filmpje van Renegade 2 (de gecancellede versie) zien.

edit: Zier er een beetje console-achtig uit :? Verder zie je wel dat ze dezelfde engine hadden gebruikt.
mja dat filmpje is echt eeuwen oud :p en puur gemaakt als mogenlijkheid of er een RA versie van renegade mogelijk/leuk was :p

console voor die tijd leek me niet echt iets, 't ziet er gewoon zo uit omdat het oud is :p niet echt serieus te nemen dat filmpje maar gewoon een hint dat ze er aan wilden/waren werken. en te kijken wat mensen er van vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ik denk dat ik namens heel K4T spreek als ik zeg: HARD!

onze clan speelt nogsteeds CCR tot op de dag van vandaag. geweldige game! zelf heb ik destijds bloed, zweet en tranen gestoken in de ontwikkeling van de dedicated linux server. hoop dat ze het deze keer allemaal in één keer op orde hebben.

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gezien het feit dat 98% ofzo van alle BF2 en BF2142 servers op linux en sommige zelfs 64-bit draaien denk ik dat EA wel begrepen heeft dat stabiele gameservers alleen op non-windows systeem mogelijk is.
als ze nou diezelfde instelling zouden gebruiken bij de client kant dan zouden er geen 10-duizend patches nodig zijn en zal C&C Renegade2 HARD gaan, zeker i.c.m C&C 3 zou dat het hele Command&Conquer weer nieuw leven in kunnen blazen. zou een dream-come-true zijn voor veel fans ;)

damn, ik kan niet wachten, de nostalgie is gewoon te groot. licht aan het eind van de tunnel zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slitch
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-03 13:33
Ik was zelf een grote fan van C&C Renegade, tot eigen clans nog aan toe.
Het spel was eigenlijk gewoon crap, te hoge pings en te lage FPS voor de kwaliteit.
Het zijn nog maar geruchten en ze zullen vast wel geleerd hebben van CCR( 1 ) dat je de release niet moet rushen.
Ik wacht nog wel even af tot het bevestigd is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
mja het blijft een gerucht, zelf weinig vertrouwen in dat EA toekomst ziet in Renegade als shooter & teamplay online game. ze hebben nml battlefield al :p en de nieuwe battlezone is praktisch tiberian sun (Vooral 'orginele' consept art ed, wel wat verandert na verloop van tijd). en battlezone 2 is praktisch Generals, verder heeft dat al een grotere naam.

om een renegade te maken of laten maken zou ik alleen zien als goedmakertje voor een aanvulling op het verhaal gezien C&C3 praktisch los staat van z'n voorgangers, enige link is dat er tiberian, GDI, NOD en aliens zijn zo een beetje :p
of als aanvulling op hun eigen verhaal :/ wat als ze dat flikken kunnen ze de echte C&C fans zo afschrijven denk ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
Slitch schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:08:
Het spel was eigenlijk gewoon crap, te hoge pings en te lage FPS voor de kwaliteit.
Het zijn nog maar geruchten en ze zullen vast wel geleerd hebben van CCR( 1 ) dat je de release niet moet rushen.
Ik kan me nog Lands of the Lore 3 herinneren. Auch, de afknapper.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Zou jij niet eens wat anders willen dan? Ik zou er anders goed ziek van worden de 11e game op nieuwe engine te moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:12
Ik ben op dit moment samen met een vriend de eigenaar va nee nopkomende community in Renegade, en ik kan vertellen dat het spel in de loop der jaren stukken beter is geworden dankzij het werk van een groot aantal vrijwilligers. Veel van de oorspronkelijke fouten zijn er uit gehaald en als je een tijdje je eigen server draait en er dus meer regulars komen, merk je dat teamplay erg goed mogelijk is.
Dit is ook eigenlijk wel het leukst.
Ik ben het daarom ook niet met de meeste kritiek eens, Het spel ziet er inderdaad slecht uit ja, maar de gameplay is naar mijn mening nog steeds ongeevenaard door andere spellen. De slechte ping komt omdat vrijwel alle servers voor renegade met relatief slechte instellingen draaien (zeker in het begin) en omdat de meeste servers in de VS staan. Wat ook niet helpt is dat renegade een vrij brakke manier van ping bepalen heeft, waardoor die meting ingame ook nog vrij onbetrouwbaar is.
Als je eens op een goede lag vrije server wil spelen kan ik je de blackintel servers aanraden, die worden in nederland gehost, en hebben daardoor alleen al een betere ping. Ook komt teamplay beter tot uiting doordat het geen games zijn met 40-50 spelers.
Mede doordat ik en een stel vrienden zelf code schrijven voor Renegade, kan ik vertellen dat renegade zeker NIET af was op het moment van releasen. Zoveel geadvanceerde code die niet gebruikt wordt, of maar gedeeltelijk. Zo zonde.

Ik hoop dat EA het met Renegade 2 beter doet, maar ik heb er een hard hoofd in. Ook heb ik gehoord dat dit gerucht fake zou zijn.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:37
@ alle mensen die het maar raar vinden dat er van sommige RTS-games FPS worden gemaakt:

Dat is toch juist gaaf :) Ik vond het bij Renegade tenminste geweldig dat ik al die oude C&C-gebouwen eens in FPS-perspectief kon bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Cpt.Iglo schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 18:06:
@ alle mensen die het maar raar vinden dat er van sommige RTS-games FPS worden gemaakt:

Dat is toch juist gaaf :) Ik vond het bij Renegade tenminste geweldig dat ik al die oude C&C-gebouwen eens in FPS-perspectief kon bekijken :)
en orca's zelf vliegen _/-\o_ of met black hand achter de harvester langs de watchtower sneaken.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
@EvilWhiteDragon <-= mensen die Renguard hebben gemaakt zijn in mijn ogen ook echt helden :P heeft behoorlijk wat bugs er uit gewerkt en ee ngeweldige anti cheat (gezien cheat rg ook een deel gemold heeft online met bighead cheat & punten cheats).
slecht er uit zien, muah vind van niet. het is geen half-life 2 en het is zeker niet spetterend geweest voor z'n tijd maar het ziet er ook niet echt slecht uit, alles lijkt op wat he moet lijken en de 'slechtere' graphics passen wel bij het C&C1 sfeertje.

naast een FPS is het idd nog eens een RTS :p harv walks, wall jumps (al mogen die niet meer op de meeste servers), teamwork, sneak attacks. bij renegade komt zowel sp als mp strategie om de deur kijken om te overwinnen. nukes strategisch leggen na een harv walk en 1/2 teamgenoten voor de base te hebben staan zodat hun engi's en hotties snipen kunnen, werkt gegarandeerd :pkey buildings op de juiste maps kapot maken. zo werkt bij de een de power leuk maar is niet echt nuttig als de tegenstander nog veel geld heeft en bij een andere moet de hand snel kapot omdat de sbh en techs anders om je oren vliegen met snipers en ravs als cover :p

edit: harv walk is op sommige servers en maps lastiger gemaakt, er staan nu ook losse guard towers bij de base net als NOD's turrets. tegen voertuigen doen ze niet zo heel veel maar inf is doomed when spotted :p

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 07-03-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandeweek renegade maar weer eens geinstalleerd en gespeeld :p kwam nog een leuke bug tegen.

Als je in de campain mode bent en je hebt moeite met een level. Ga dan naar het main menu en start een turtorial level. Dan heb je instant win met de level waar je moeite mee hebt :p wuhahah

Verder blijft het leuk om te zien hoe de ion cannon de temple of nod uitschakeld (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
daves2hd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 19:37:
@EvilWhiteDragon <-= mensen die Renguard hebben gemaakt zijn in mijn ogen ook echt helden :P heeft behoorlijk wat bugs er uit gewerkt en ee ngeweldige anti cheat (gezien cheat rg ook een deel gemold heeft online met bighead cheat & punten cheats).
slecht er uit zien, muah vind van niet. het is geen half-life 2 en het is zeker niet spetterend geweest voor z'n tijd maar het ziet er ook niet echt slecht uit, alles lijkt op wat he moet lijken en de 'slechtere' graphics passen wel bij het C&C1 sfeertje.

naast een FPS is het idd nog eens een RTS :p harv walks, wall jumps (al mogen die niet meer op de meeste servers), teamwork, sneak attacks. bij renegade komt zowel sp als mp strategie om de deur kijken om te overwinnen. nukes strategisch leggen na een harv walk en 1/2 teamgenoten voor de base te hebben staan zodat hun engi's en hotties snipen kunnen, werkt gegarandeerd :pkey buildings op de juiste maps kapot maken. zo werkt bij de een de power leuk maar is niet echt nuttig als de tegenstander nog veel geld heeft en bij een andere moet de hand snel kapot omdat de sbh en techs anders om je oren vliegen met snipers en ravs als cover :p

edit: harv walk is op sommige servers en maps lastiger gemaakt, er staan nu ook losse guard towers bij de base net als NOD's turrets. tegen voertuigen doen ze niet zo heel veel maar inf is doomed when spotted :p
T grappige is dat wij (van BlackIntel) tegenwoordig met ze samen werken :P En op onze server mag je wel dingen doen als wall hoppen etc. ik bedoel, het kan, het is geen glitch (imho) dus waarom zou het niet mogen?

Dr tstaan trouwens nog een paar leuke fimpjes van dat soort dingen op onze site, moet je maar eens kijken. En kom ook eens op de BlackIntel server spelen, als je wil ;)

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
EvilWhiteDragon schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 21:19:
[...]

T grappige is dat wij (van BlackIntel) tegenwoordig met ze samen werken :P En op onze server mag je wel dingen doen als wall hoppen etc. ik bedoel, het kan, het is geen glitch (imho) dus waarom zou het niet mogen?

Dr tstaan trouwens nog een paar leuke fimpjes van dat soort dingen op onze site, moet je maar eens kijken. En kom ook eens op de BlackIntel server spelen, als je wil ;)
omdat op een map als BV Mesa NOD het er veel makkelijker mee heeft :P buggy naar ref of ltank over de muur en je bent bij de ref.
GDI kan ook wel wallhoppen met tanks alleen moet je dan eerder via de zijkant de basis uit, over de brug, en dan is het altijd eventjes rotzooien om over dat muurtje te komen. aan de andere kant heeft een mammoth een gebouw redelijk snel uitgeschakeld en je kan toch de ref en airstrip redelijk vrij aanvallen (alleen je komt er niet echt ongezien op een volle server met alle snipers en sbh die rond lopen :p itt tot nod die er instant is).
en de map is duidelijk niet ontworpen voor wallhop zeker niet met voertuigen :p
als inf unit tja,... op zich een bug gezien walls waste hoog zijn en zo hoog kun je nooit springen in FPS. sp zou het nooit kunnen maar mp heeft lag glitches ed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Renegade was zeker geen slecht spel multiplayer nog heel wat online gespeelt
single player was een drama graphics waren voor toen al slecht verhaallijn vondt ik dramatisch en de besturing was te linear geen recoils op de meeste wapens bijna geen bullet(spray ?) dus kogels gingen altijd recht vooruit maakte het mikken geen skill maar gewoon een crosshair volgen item

daarintegen multiplayer maakte een hoop goed

hoop dat er zeker een deel 2 komt met iets minder bugs alleen en dat ze zich vooral op multiplayer richten aangezien singleplayer ben je altijd wel snel op uitgekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Hopelijk is hoofdpersonage dan Tanya. Dat is enige personage wat ik geschikt vind voor zoiets.
Dat was gewoon een leger in haar eentje. :P Geweldige maps met Tanya alleen vroeger.

[ Voor 65% gewijzigd door Albinoraptor op 07-03-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah, nou ik ben niet actief in de modding community maar heb wel de RenAlert mod een paar keer gespeeld destijds en die is erg goed. Ik weet niet of die nog gespeeld word online maar ik vond het een erg goede mod. Grafisch gezien was het spel inderdaad nooit echt hoogstaand maar lelijk vond ik het ook niet. Met de komst van een patch waarin je met orca's, apache's en chinooks kon vliegen was het spel ineens nog een stuk completer. Erg leuk om te doen en ik vind dat ze vooral de stealth dingen goed hebben verwerkt in het spel. De stealth tank en stealth black hand zijn erg cool en werken ook simpelweg gewoon goed. Daarnaast vind ik het er tof uitzien. De leukste toevoeging van Renegade aan de tiberian universe vind ik dan ook de black hand. Stuk voor stuk vind ik ze erg geslaagd. Ze hebben wel het uiterlijk van de nod soldaten en een aantal vehicles veranderd (artillery, light tank) en de functie van de flametank is van infantry killer meer veranderd in vehicle/building destroyer maar dat doet nergens afbraak aan het spel.

Van mij krijgt het spel een 9/10 voor z'n tijd en nog steeds vind ik het leuk. Ben enige tijd geleden dan ook weer begonnen met de singleplayer en speel af en toe nog eens multiplayer (zou het vaker doen als ik meer tijd had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
EvilWhiteDragon schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:17:
hoop tekst....
Mede doordat ik en een stel vrienden zelf code schrijven voor Renegade, kan ik vertellen dat renegade zeker NIET af was op het moment van releasen. Zoveel geadvanceerde code die niet gebruikt wordt, of maar gedeeltelijk. Zo zonde.

Ik hoop dat EA het met Renegade 2 beter doet, maar ik heb er een hard hoofd in. Ook heb ik gehoord dat dit gerucht fake zou zijn.
Kun je misschien iets vertellen over waar die geavanceerde code voor zou hebben gezorgd? Ben wel erg benieuwd namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
Gurneyhck schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 09:23:
[...]

Kun je misschien iets vertellen over waar die geavanceerde code voor zou hebben gezorgd? Ben wel erg benieuwd namelijk :)
een van de dingen die ik zo kan herinneren is dat je menen in de voertuigen zou kunnen zien. Enzo zijn er nog een aantal dingen, maar ik weet geen exacte voorbeelden.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:08
EvilWhiteDragon schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:17:
Als je eens op een goede lag vrije server wil spelen kan ik je de blackintel servers aanraden, die worden in nederland gehost, en hebben daardoor alleen al een betere ping. Ook komt teamplay beter tot uiting doordat het geen games zijn met 40-50 spelers.
Hee, eindelijk weer een goeie Renegade server gevonden, bedankt :) Ik begon al te denken dat er iets met m'n computer was waardoor alle servers minimaal 200 ping hadden ofzo 8)7

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Laatst online: 21:46
Slitch schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:08:
Juist, wij hebben samen nog heel wat Renegadeplezier meegemaakt :>

Ik zou overigens zo een paginalange liefdesverklaring aan Renegade kunnen schrijven, maar dit ga ik niet doen :P
Duidelijk moge zijn dat deze game ook mij zo'n 3 jaar in zijn ban heeft weten te houden.
De balans was dermate goed dat het me altijd in zijn greep heeft gehouden.
Zeker op clanniveau was het altijd erg spannend.

Toen ik het nieuwsbericht over de sterke geruchten m.b.t. Renegade 2 las werd ik dus ook he-le-maal gek! :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:27

aapelite

Do the kirby!

daves2hd schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 16:52:
mja het blijft een gerucht, zelf weinig vertrouwen in dat EA toekomst ziet in Renegade als shooter & teamplay online game. ze hebben nml battlezone al :p en de nieuwe battlezone is praktisch tiberian sun (Vooral 'orginele' consept art ed, wel wat verandert na verloop van tijd). en battlezone 2 is praktisch Generals, verder heeft dat al een grotere naam.
Was het maar battlezone ;) Je bedoelt battlefield :P Battlezone was qua teamplay juist een prima iets naast renegade. Alleen dan inclusief basebuilding. Dat is pas FPS + RTS :P net als renegade alleen wel zwaar ondergewaardeerd en helaas heeft het niet echt nieuwe kans gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
^foutje fixed O-)
NHJ BV schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 22:10:
[...]

Hee, eindelijk weer een goeie Renegade server gevonden, bedankt :) Ik begon al te denken dat er iets met m'n computer was waardoor alle servers minimaal 200 ping hadden ofzo 8)7
ik speel meestal op FNfal's AoW server. meestal goed speelbaar, soms ook wel laggy. maar dat ping 200 komt eerder door pingbug (tib sun, ra2, generals hebben het ook allemaal nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
daves2hd schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 17:20:
^foutje fixed O-)

[...]

ik speel meestal op FNfal's AoW server. meestal goed speelbaar, soms ook wel laggy. maar dat ping 200 komt eerder door pingbug (tib sun, ra2, generals hebben het ook allemaal nu)
Ik neem aan dat hij indamge ping bedoelt, wat die is bijons nooit echt hoger dan 60 voor nederlanders.

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
EvilWhiteDragon schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 08:48:
[...]

Ik neem aan dat hij indamge ping bedoelt, wat die is bijons nooit echt hoger dan 60 voor nederlanders.
muah ping zegt bijzonder weinig op het moment :p had laast bij black intel servr met ping gemiddeld 50/70 wel lag terwijl bij een andere server met ping 150/220 niet :p
dat glijden is zo irrie, denk je om een hoekje gelopen te zijn glij je inneens terug :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
daves2hd schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 13:27:
[...]

muah ping zegt bijzonder weinig op het moment :p had laast bij black intel servr met ping gemiddeld 50/70 wel lag terwijl bij een andere server met ping 150/220 niet :p
dat glijden is zo irrie, denk je om een hoekje gelopen te zijn glij je inneens terug :o
Mja onze server fps is niet helemaal top op dit moment. We hopen dit binnen kort op te lossen met een nieuwe server ;)

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
EvilWhiteDragon schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 14:10:
[...]

Mja onze server fps is niet helemaal top op dit moment. We hopen dit binnen kort op te lossen met een nieuwe server ;)
keep us posted :p
wie weet nog een betere oplossing :o rg2 :p
hoewel als EA er aan werkt zal het leuk BASE to BASE systeem vast veranderd worden met allerlij tussen gebouwen/spawnpoints en battlefield2 like dingen (hoop is van niet maar EA is redelijk voorspelbaar :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
Nieuwe server besteld :)
We hopen dat ding begin april te kunnen plaatsen, en dan dus te kunnen genieten van verbeterde prestaties, en minder lag :)

LinkedIn
BlackIntel

Pagina: 1