Zijn er hier mensen die de diagnose "persoonlijkheidsstoornis" hebben gekregen en die hiervoor succesvol zijn behandeld?
Hoe ziet zo'n behandeling er uit?
Waaruit bestaat bij jullie het lijden?
Ik sta nu voor de keuze om een behandeling te starten die wel eens heel erg lang kan duren en zeer intensief schijnt te zijn. Ik vraag me af hoe dat te combineren met werk. Als je ook maar een beetje ambitieus bent kun je het gewoonweg niet hebben dat je een paar keer in de week ergens naar toe moet terwijl je daarbij ook nog eens eerlijk aangeeft waarvoor dat is.
Mijn psychiater heeft desgevraagd aangegeven dat ik niet ziek ben maar er tegen aan zit. Ook lekker handig als je met een verzekeringsarts in conclaaf gaat.
Hij heeft nog geen uitspraken gedaan over wat voor een stoornis ik dan heb want dat moet middels therapie vastgesteld worden. Zit er dus eigenlijk aan te denken om maar geen beroep op de ziektewet te gaan doen want ik acht mezelf kansloos en voel er (nu) meer voor om me maar weer enthousiast bij de volgende werkgever te melden en een dienstverband los te peuteren en door te hobbelen naar de volgende depressie die hij dan weer kan gaan betalen. Dit herhaalt zich nu al 20 jaar en wordt er doodmoe van.
Hoe zijn jullie hiermee omgegaan of gaan jullie hiermee om??
Ik heb zelf wat gezocht op internet en kom in de buurt van een Narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Hoe ziet zo'n behandeling er uit?
Waaruit bestaat bij jullie het lijden?
Ik sta nu voor de keuze om een behandeling te starten die wel eens heel erg lang kan duren en zeer intensief schijnt te zijn. Ik vraag me af hoe dat te combineren met werk. Als je ook maar een beetje ambitieus bent kun je het gewoonweg niet hebben dat je een paar keer in de week ergens naar toe moet terwijl je daarbij ook nog eens eerlijk aangeeft waarvoor dat is.
Mijn psychiater heeft desgevraagd aangegeven dat ik niet ziek ben maar er tegen aan zit. Ook lekker handig als je met een verzekeringsarts in conclaaf gaat.
Hoe zijn jullie hiermee omgegaan of gaan jullie hiermee om??
Ik heb zelf wat gezocht op internet en kom in de buurt van een Narcistische persoonlijkheidsstoornis.