Toon posts:

Canon Pixma 5200 wil niet printen onder Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 654 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers

dit is mijn eerste post hier maar ik lees al langer het forum. Ik heb de search al gebruikt,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb windows vista business 32 bit op mijn pc gezet en nu doet mijn printer vreemd. De printer begint wel met printen maar halverwege de pagina stopt hij ermee. Hij stopt altijd behalve als ik de canon uitlijn pagina wil printen.

De foutmelding die ik krijg in het door canon meegeleverde ink check/print programma "Printer Reageert niet"

en windows geeft de foutmelding:
Er trad een fout op bij het afdrukken van de volgende afdruktaak. Klik op annuleren om het afdrukken voort te zetten.

Indien ik dat doe wordt de half geprinte pagina uitgespuugd.

De drivers die ik geinstalleerd heb zijn net gedownload van de Canon site en zijn speciaal voor vista 32 bit (wat ik heb) en ik heb al meerdere keren ze geherinstaleerd.

Onder XP werkte alles wel prima

Herkent iemand dit probleem en kan die me helpen?

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 14:57
Heb dezelfde printer alleen onder vista 64b zonder problemen draaien.
Eerste insteek, heb je hem op usb staan, zoja kijk eens hoe die draait op een ouderwetse LPT poort.
Klink namelijk als een usb probleem.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel voor je snelle reactie

Alleen mijn printer heeft geen ouderwetse printerport

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het waarschijnelijke probleem gevonden blijkbaar als ik mijn iPod nano uit mijn usb haal werkt het wel :S maar dank je wel Rhodan

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 14:57
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 10:20:
Ik heb het waarschijnelijke probleem gevonden blijkbaar als ik mijn iPod nano uit mijn usb haal werkt het wel :S maar dank je wel Rhodan
Graag gedaan en je heb gelijk er zit geen andere poort meer op, net ff gekeken.
Blijkbaar heeft vista nog wat kinderziektes met usb, zie hier en daar wel meer berichten over vista en usb.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]