Hoeveel actieve users..? (Part II :-)

Pagina: 1
Acties:

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik had in een eerdere topic gelezen dat het moeilijk nagaan is hoeveel actieve users er nou zijn op GoT.

Misschien is het nu makkelijk na te gaan dmv hoeveel verschillende users een icon hebben geupload... Het is natuurlijk geen waterdichte manier, maar het geeft wel een redelijk betrouwbare indicatie. (ervanuitgaande dat minder dan 1% van de actieve users geen icoon heeft, of (nog) niet geupload).

So tell me adjes, wat is de score?

:)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Maar er zijn nog genoeg mensen die nog hun webicon gebruiken en er nog geen hebben geupload... dat aantal is moeilijk te schatten.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025
Hmz.. Ik heb even in m'n prefs de web-icons op 'nee' gezet en zie dat er inderdaad nog best veel mensen geen icon geupload hebben...

Had ik beter even kunnen doen voordat ik deze topic opende... |:(

Stom, ik weet het, maar ik dacht (ging er van uit) dat veel meer mensen al geupload hadden...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Mocht er ooit een bench komen, tel er dan een paar mensen bij op. Ik zal bv nooit een leuk icoon vinden.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
* Daniel Kegel gokt rond de 5000 ofzo

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

5000 actief? Das 25%. Vindt ik persoonlijk errug veel. Ik heb het idee dat er maar een man (ok ok man/vrouw ;)) of 2500 hier actief is.

Ok, volgende vraag.. wat is 'actief' ;)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Je kan toch ook een query laten doen wie er de afgelopen maand meer dan 1 posting heeft gedaan?? Dat aantal geef toch ongev. het aantal actieve posters aan??

Kun je ook nog als optie een top10 list posters doen (Hoewel dit aan de andere kan ook niet echt slim is anders krijg je wedstrijdjes wie het meeste in de top10 staat)

Pvouput live

Pagina: 1