Toon posts:

[muis] Trust Predator GM-4200 - stroef scrollwieltje

Pagina: 1
Acties:
  • 413 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus deze muis aangeschaft:
Afbeeldingslocatie: http://www.netzwelt.de/gallery/picture/maustest-gamer-guenstig/mausvergleich002.jpg

Prima muis, op het feit na dat het scrollwieltje ontzettend stroef aanvoelt - met name als je langzaam scrollt. Ik vraag me af of mensen met deze muis dit ook ervaren hebben aan het begin en of dit probleem langzaamaan "wegslijt."

Als dit probleem niet weggaat namelijk, dan ruil ik hem om voor een andere muis met een betere scrollwiel. M'n oude Logitech MX500 werkt super, maar weet niet of dit komt doordat deze muis al 3,5jaar oud is. Bij m'n nieuwe muis lijkt het gewoon alsof hij totaal niet soepel ronddraait en af en toe blijft hij zelfs eens bijna "vastzitten".

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2007 02:20 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Openmaken en een beetje WD-40 in het wieletje (niet op de spoeltjes) spuiten?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem openmaak dan moet ik de label verwijderen waar op staat "Removal of Label Voids Warranty".

Verwijderd

Topicstarter
Kickje.

Helaas heb ik het probleem nog steeds, hij draait nu redelijk soepel rond, maar als hij een volledig rondje heeft gedraaid dan blokkeert het wieltje lijkt het wel. Wie heeft deze muis ook en ervaart hetzelfde probleem?

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

ik had dat ook met een muis, toen bleek dat zo te horen, het zou het klikken met het scrollwieltje makkelijk maken 8)7

Simplicity is de bom...

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:18

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 02:26:
Als ik hem openmaak dan moet ik de label verwijderen waar op staat "Removal of Label Voids Warranty".
Nou en? Zo'n Trust ding kost net 5 euro misschien....

Mijn Asus laptop muis heb ik ook opengemaakt, nadat er wat cola in was gelopen. Alle stickertjes zijn weg nu van de onderkant, like i care :P. Hij werkt tenminste weer ;).

Maar sommigen muizen scrollen gewoon stroef, don't ask me why. WD40 kan je idd proberen.

[ Voor 33% gewijzigd door TommyGun op 27-03-2007 00:32 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
Deze trust kost 25 euro, dus het is geen cheapass ding. Anders zou ik me er ook niet druk om maken.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:18

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 01:27:
Deze trust kost 25 euro, dus het is geen cheapass ding. Anders zou ik me er ook niet druk om maken.
Ah oke dus duurder dan het gemiddelde Trust spul. Tja geen idee verder

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1