Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Shopsurvey] MyCom, foutje

Pagina: 1
Acties:

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
http://tweakers.net/shopsurvey/17

Ik lees net in de (nu) laatste beoordeling, onder aftersales: Erg goede ervaringen met MyCom. Ze blijven up to date wat producten betreft en zijn niet duur voor de gemiddelde computershop. Bij deze opmerkingen die m.i. vallen onder Algemeen zit dan een top beoordeling aftersales.

Bij verzending staat zelfs expliciet n.v.t. en ook dat geeft een top-beoordeling.

Kan iemand deze onterechte cijfers even verwijderen? 2x blanco lijkt me hier op z'n plaats.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 19:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Zulke meldingen kun je een volgende keer in [ShS] Meldingen - deel 4 plaatsen.
Wat ook handig is, is dat je een directe link naar de survey plaatst die je bedoelt, dit doe je door de link te gebruiken die je krijgt als je op de datum/tijd van de survey klikt.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Goede tips, dank.

Overigens hier vandaan gekomen: reviews: Tweakers.net FAQ. Daar staat: Open gerust een topic op Buyers Zone, zodat er door ons gekeken kan worden of deze beoordeling wel aan de richtlijnen voldoet.

Vandaar dat ik slechts vluchtig naar een bestaand topic had gezocht. Wellicht met bovenstaande tips die FAQ even bijwerken?

[ Voor 19% gewijzigd door Gwaihir op 06-03-2007 14:12 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:37

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr