iPod Shuffle Geluidsprobleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Bij mijn Ipod Shuffle 1e generatie KLIK HIER heb ik het probleem dat er maar uit een oordopje geluid komt.

Wanneer ik de koptelefoon er niet helemaal instop en een beetje draai krijg ik wel door allebei de oordopjes geluid te horen.

De garantie is verlopen, ik vraag me af of dit zelf te repareren is en hoe je de shuffle openkrijgt?

Aan de oordopjes ligt het niet, ik heb verschillende oordopjes geprobeerd.

De Ipod Shuffle is gereset zonder resultaat.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:24
Los contactje, blijkbaar. De Shuffle openhalen weet ik niet of zo verstandig is :P

Als je het doet, doe je het 't beste op tafel op een doek met _veel_ beleid en zo min mogelijk grof geweld (geldt sowieso wel, maar bij Apple meug zeker :P ) Dan de contactpootjes iets naar het midden buigen. Heb je wss weer goed geluid.

[insert disclaimer niet verantwoordelijk als je m sloopt, beste inzicht, dat soort dingen]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi.c
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-11-2023
Hoe haal je uberhaupt een shuffle open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet, zelfs Apple reparatiecenters beginnen er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-10 16:19
Flickr

Hij kan wel open. Maar of je hem ook weer goed in elkaar krijg ligt aan jou, het ziet er niet al te moeilijk uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Dit ga je bijna niet goed krijgen, ik heb het ook gehad. In het vervolg kun je je Shuffle beter niet in je broekzak opbergen met de oordopjes nog ingeplugd, zo is het bij mij "uitgelubberd". Daar hadden ze wel een wat duurder componentje voor mogen gebruiken wat mij betreft :)

Shuffle open maken en weer dichtmaken is trouwens wel te doen, maar hij beschadigt er wel lichtelijk van.

[ Voor 16% gewijzigd door dawuss op 06-03-2007 23:50 ]

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:28

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Hoe ziet de ingang er uit van binnen?
Mijn powerbook koptelefoon-uitgang was keer stuk en had zelfde probleem.. 1 van de 2 contactjes was verbogen.. maar omdat ze beetje bol staan.. kon ik er met omgebogen paperclip achter haken en em bij buigen..

[ Voor 3% gewijzigd door kaassouffle op 07-03-2007 11:07 ]

Pagina: 1