Toon posts:

[Safari] max-height probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond allen :)

Ik ben bezig een website te maken, sterker nog: hij is al zo goed als af ;)!
Ik had hem al wel getest in verschillende browsers, werkt helemaal perfect.
maar niet in de safari, die gaat niet zo leuk om met max-height.
Nu heb ik geen voorbeeld bij het handje, zou o zo graag zo'n leuke Imac, Emac of zo'n leuk bookje willen hebben maar ja, daar heb je wat centen voor nodig. Dus een voorbeeld zal ik morgen even posten.
maar mijn vraag was meer, heb je net zoiets als je voor IE hebt:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
#box{
 width: 100px;  height: 100px; border: 1px solid black
}

*html #box{
 width: 150px;
}

dan pakt IE 150 pixels.. dus is er zoiets voor Safari, want ik ga natuurlijk geen browsers uitsluiten :9.

edit: oja, had natuurlijk al wel het een en ander gezocht, kwam hier op got wel op een zelfde topic uit.. maar daar was ook niet al te veel uitgekomen.
voila

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 23:57 . Reden: wou 'probleem' uit de titel halen, maar dat mag niet eens.. pfuu ]

Verwijderd

Topicstarter
of jullie snappen mijn probleem niet, of jullie zitten (tevergeefs :9) te wachten op mijn voorbeeld of niemand weet het antwoord :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 23:51:
maar niet in de safari, die gaat niet zo leuk om met max-height.

Nu heb ik geen voorbeeld bij het handje

heb je net zoiets als je voor IE hebt
Zou je wat concreter willen zijn in wat er precies verkeerd gaat en wat je precies wil weten?

Verwijderd

Topicstarter
ik moest ff een plaatje regelen maar dat is gelukt :9..
kijk, zo ziet het er uit in Safari.
en in IE7, FF en Opera zo.
Dus mijn vraag is, is dit op te lossen. Want Safari gaat duidelijk niet goed om met het height: 100%; /max-height: 100% gebeuren.
Ik had het voorbeeld al in de Topic Start van IE, dat je met *html #divnaam het kan aanpassen, maar is er een soort gelijk alternatief voor Safari, of een ander soort oplossing?

Is het zo te begrijpen :)?

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:40
als je snel een plaatje in mac os wilt hebben ga dan naar www.browsrcamp.com dan heb je geen dure mac nodig om toch te kunnen testen

Strava

Verwijderd

Topicstarter
buiten dat ik steeds een error krijg van browsercamp is dit ook niet echt een oplossing voor mijn probleem. Na 3 keer testen komen er wel plaatjes uitrollen maar die stellen eigenlijk niet veel voor . Eventjes op school een screenshot maken is ook niet al te veel werk, maar goed het zou handig kunnen zijn.
Maar mijn probleem is er nog niet mee opgelost, verre van.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2007 00:14 ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 23:29:
buiten dat ik steeds een error krijg van browsercamp is dit ook niet echt een oplossing voor mijn probleem. Na 3 keer testen komen er wel plaatjes uitrollen maar die stellen eigenlijk niet veel voor [url=]http://80.116.186.228/safaritest/1173219930-full.jpg[/url]. Eventjes op school een screenshot maken is ook niet al te veel werk, maar goed het zou handig kunnen zijn.
Maar mijn probleem is er nog niet mee opgelost, verre van.
http://www.ibloomstudios.com/article1/

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Topicstarter
jup dat is em.. had dus gewoon moeten zoeken op safari css hack.. 8)7
Pagina: 1