Goedenavond allen 
Ik ben bezig een website te maken, sterker nog: hij is al zo goed als af ;)!
Ik had hem al wel getest in verschillende browsers, werkt helemaal perfect.
maar niet in de safari, die gaat niet zo leuk om met max-height.
Nu heb ik geen voorbeeld bij het handje, zou o zo graag zo'n leuke Imac, Emac of zo'n leuk bookje willen hebben maar ja, daar heb je wat centen voor nodig. Dus een voorbeeld zal ik morgen even posten.
maar mijn vraag was meer, heb je net zoiets als je voor IE hebt:
dan pakt IE 150 pixels.. dus is er zoiets voor Safari, want ik ga natuurlijk geen browsers uitsluiten
.
edit: oja, had natuurlijk al wel het een en ander gezocht, kwam hier op got wel op een zelfde topic uit.. maar daar was ook niet al te veel uitgekomen.
voila
Ik ben bezig een website te maken, sterker nog: hij is al zo goed als af ;)!
Ik had hem al wel getest in verschillende browsers, werkt helemaal perfect.
maar niet in de safari, die gaat niet zo leuk om met max-height.
Nu heb ik geen voorbeeld bij het handje, zou o zo graag zo'n leuke Imac, Emac of zo'n leuk bookje willen hebben maar ja, daar heb je wat centen voor nodig. Dus een voorbeeld zal ik morgen even posten.
maar mijn vraag was meer, heb je net zoiets als je voor IE hebt:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
| #box{ width: 100px; height: 100px; border: 1px solid black } *html #box{ width: 150px; } |
dan pakt IE 150 pixels.. dus is er zoiets voor Safari, want ik ga natuurlijk geen browsers uitsluiten
edit: oja, had natuurlijk al wel het een en ander gezocht, kwam hier op got wel op een zelfde topic uit.. maar daar was ook niet al te veel uitgekomen.
voila
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2007 23:57 . Reden: wou 'probleem' uit de titel halen, maar dat mag niet eens.. pfuu ]