Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Quote gaat buiten kaders

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Zoals in de volgende post te zien is:
TheVMaster in "HTC P3600 deel 2 (Trinity, Orange SPV M7..."

Gaan de lijntjes buiten hun kader en volgens mij wordt het dus verkeerd gequote door het systeem. Jullie weten wel wat je hiermee aan moet. :P
Vjenne-ICT schreef op maandag 05 maart 2007 @ 21:12:
Niemand ervaring met UMTS van Orange? Zie onderstaand bericht.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeft iemand hier al ervaring met UMTS van Orange? Ik heb gisteren even gebeld met Ornage en die vetelde mij dat in het Oosten van het land de dekkeing wel goe dis en dat ikw el kan overschakelen van GPRS naar UMTS. Hij zei dat rond mijn postcode (7671) de dekking wel goed was. Zijn de mensen in het Oosten van het land met UMTS ervaring, dan voornamleijk zo rond ALMELO?

Hoe zit het als je een slechte dekking hebt met UMTS, schakled die dan auto over op GPRS? Staat het GSM net los van UMTS of zit dat er aan vast, dus als je problemen met UMTS hebt dat je dan ook problemen hebt met het GSM net? Hoe werkt dat? Ik krijg twee verschillende (orange shop & orange klantenservice) verhalen te horen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Nee, da's geen bug. Die lange tekenreeks kan immers gewoonweg niet afgebroken worden. De originele poster van dat bericht had wellicht beter de [hr]-tag kunnen hanteren inplaats van een afscheiding maken mbv min-tekens...

Intentionally left blank

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Ah, das duidelijk. Ik weer denken dat ik een foutje had gevonden. :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

np ;)