Toon posts:

[vista] per ongeluk ootbe geactiveerd, hoe annuleren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vandaag even zitten klooien op mijn Windows Vista Ultimate computer. Ik heb SysPrep gestart om vervolgens OOTBE te bekijken. Ik wilde kijken of ik daar toevallig het een en ander kon instellen 8)7 8)7 Ik heb vervolgens op Ok (oid) geklikt en toen rebootte mijn computer.

Als ik nu de computer aanzet denkt Windows dat de computer "nieuw" is en wil zichzelf dus installeren.

Is er een manier om dit proces te annuleren?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wil die zich opnieuw installeren of wil die alleen de basic dingetjes opnieuw weten (username, auto updates e.d.)?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Fsfikke, bedankt voor je snelle reactie:
- Hij vroeg om de land-instellingen, username idd en ook de auto updates... toen heb ik op volgende geklikt en toen stond er onderin "Windows gaat zich installeren..." (of iets dergelijks)..

Ik heb toen de pc uitgezet want ik wilde toch eerst ff snel backupje draaien....

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Geen probleem ;)

Maar wat je hebt gedaan is de computer ge-resealed. Dan wil ie alle user-data opnieuw weten.
Het kan in principe geen kwaad maar je kan voor de zekerheid een backupje maken (iig van de bestanden in documents & settings)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
fsfikke schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:37:
Geen probleem ;)

Maar wat je hebt gedaan is de computer ge-resealed. Dan wil ie alle user-data opnieuw weten.
Het kan in principe geen kwaad maar je kan voor de zekerheid een backupje maken (iig van de bestanden in documents & settings)
Ffiewww, bedankt! :)

Ik ga het even proberen....

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-03 18:21
in xp was er een toetsencombi om als beheerder daar onderuit te komen (om bv nog een driver voor een klant te installen) dat zou het backuppen makkelijker maken.
ik ga effe denken wat dat ook al weer was en anders is google er vast goed voor.

Verwijderd

Topicstarter
arvidbeheerder schreef op maandag 05 maart 2007 @ 22:41:
in xp was er een toetsencombi om als beheerder daar onderuit te komen (om bv nog een driver voor een klant te installen) dat zou het backuppen makkelijker maken.
ik ga effe denken wat dat ook al weer was en anders is google er vast goed voor.
Control + Shift + F3 ? :P
Pagina: 1